Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@22:38:59 GMT

استخدام در پلیس راهور اصفهان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۷۳۵۲

استخدام در پلیس راهور اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از استخدام نیروی جوان در مقطع افسری و درجه داری برای تکمیل کادر مورد نیاز خود خبر داد.

 به گزارش ایران آنلاین ،سرهنگ" محمدرضا محمدی" بیان داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود از بین برادران واجد شرایط در مقطع افسری و درجه داری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل استخدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مدرک لازم برای استخدام در مقطع افسری را کارشناسی عنوان کرد و افزود: داوطلبان برای استخدام در مقطع درجه داری بامدرک فوق دیپلم، دیپلم و پیش دانشگاهی می توانند برای استخدام در این پلیس اقدام کنند.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، حداقل معدل برای استخدام در مقطع افسری را 15 و حداقل معدل برای استخدام در مقطع درجه داری را 14 اعلام کرد و گفت: حداقل سن برای اسخدم 18 و حداکثر 25 سال تمام و حداقل قد افراد نیز 170 سانتی متر است.

سرهنگ محمدی در خصوص رشته های مورد نیاز در مقطع افسری گفت: داوطلبان استخدام در مقطع افسری باید دارای مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم افزار)، مهندسی عمران (گرایش عمران) و مهندسی مکانیک (گرایش صنایع خودرو) باشند.
مقام انتظامی خاطر نشان کرد: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب و استخدام در این پلیس به نشانی مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان طیب، کوی سرلت مراجعه و یا با شماره تلفن های 21827214 و 32369193 تماس حاصل کنند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برای استخدام در مقطع مقطع افسری درجه داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر سقف تراکنش‌های بانکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، تغییر سقف تراکنش‌های بانکی براساس ابلاغیه‌ بانک مرکزی ، سقف تراکنش خرید در هر روز برای اشخاص حقیقی افزایش پیدا کرد و بر اساس این ابلاغیه ، مبلغ تراکنش روزانه برای خرید با ۱۰۰ میلیون تومان افزایش به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. یعنی هر شخص حقیقی از طریق یک کارت بانکی در یک روز تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز به انجام تراکنش خرید است.
---
کشف بزرگ‌ترین محموله شیشه در پایتخت . سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این باره گفته:
تصویر
---
زمان اعمال مبالغ جدید جرایم رانندگی مشخص نیست! رئیس پلیس راهور فراجا گفته: نرخ جدید جریمه‌ها هنوز به ما ابلاغ نشده و منتظریم نرخ جریمه‌ها از طرف هیات دولت به پلیس راهور اعلام شود. اما در کل جریمه‌های مربوط به تخلفات حادثه‌ساز تا پنج برابر افزایش پیدا می‌کند. سردار حسینی میگه: ما در سال ۱۴۰۳ موضوع رسیدگی غیر حضوری یا همان اینترنتی را خواهیم داشت که مردم می‌توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.
---
پل طبیعت قرمز میشه. پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی و برای آگاهی بخشی درباره این بیماری امشب به رنگ قرمز در می‌آید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • تغییر سقف تراکنش‌های بانکی
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری است