Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کرد سردار محمد کاظمی با حکم سرلشکر سلامی به سمت " رئیس سازمان اطلاعات سپاه" منصوب شد.

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: با حکم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی به سمت " رئیس سازمان اطلاعات سپاه" منصوب شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه نیز با حکم سرلشکر حسین سلامی به سمت "مشاور فرمانده کل سپاه " منصوب گردید.

سردار شریف همچنین یادآور شد: رییس جدید سازمان اطلاعات سپاه سالها عهده دار مسئولیت" ریاست سازمان حفاظت اطلاعات سپاه" بودند و تجارب فراوانی در امور حفاظتی، امنیتی و اطلاعاتی دارد.

 سخنگوی سپاه خاطر نشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین طائب علاوه بر سالها نقش‌آفرینی‌های موثر و ارزشمند در سازمان اطلاعات و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ، ریاست سازمان بسیج مستضعفین را نیز در کارنامه خود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سازمان اطلاعات سپاه ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان اطلاعات سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان اطلاعات سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در این مراسم گفت: داغی که بعد از شهادت شهید عزیز سپهبد سلیمانی فرمانده سپاه قدس دوباره دل مردم ایران را سوزاند شهادت سردار حجازی بود.

سرهنگ حسین اشرفی افزود: نقش‌آفرینی در تقویت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت از درخشان‌ترین کارنامه این شهید بزرگوار است که موجب شد در سال‌های اخیر صهیونیست‌ها برنامه ترور وی را در دستور کار خود داشته باشند.

سرهنگ اشرفی افزود: از ویژگی‌های مهم این‌رسردار، مانند بقیه بزرگان سپاه، گمنامی ایشان بوده و دنبال گمنامی رفتند؛ ایشان از مصاحبه فراری بود تا جایی که همسایگان ایشان تا موقع شهادت نمی‌دانستند ایشان جانشین فرمانده قدس بوده اند.

او اظهار کرد: سردار حجازی دارای تفکر جهادی بود و در همه صحنه‌ها برای انقلاب تلاش کرد و زحمت کشید، وی سرداری شجاع بود و خستگی را خسته کرد. همان جملات که امیرمومنان در راستای عمار و یارانش فرمودند، مقام معظم رهبری با تاسف برای شهادت ایشان می‌فرماید که سرداران و امثال شهید محمد حجازی واقعا سرمایه‌های مهم ما هستند و باید با زندگی آنها آشنا بشویم.

دیگر خبرها

  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی