Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو دیبالا نمی خواهد بیش از اندازه برای اینتر منتظر بماند

پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی که با اتمام قراردادش از یوونتوس جدا شد ترجیح می دهد راهی اینتر شود. 

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، پائولو دیبالا برای یافتن مقصد جدید خود عجله دارد زیرا می خواهد از ابتدای تمرینات آماده سازی پیش فصل، کارش را در تیم جدید با قدرت آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیبالا می خواهد راهی اینتر شود اما هنوز مشخص نیست که او تا چه زمانی منتظر نراتزوری می ماند. اینتر جذب روملو لوکاکو را در اولویت قرار داد زیرا فقط تا 30 ژوئن (7روز دیگر) فرصت داشت از تخفیف مالیاتی کشور ایتالیا برای این بازیکن بلژیکی استفاده کند. پس از توافق اینتر و چلسی، حالا دیبالا انتظار یک اقدام فوری از نراتزوری را دارد. این بازیکن 28 ساله انتظار دارد که جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر اختلافات ایجاد شده با خورخه آنتون، ایجنتش را در اسرع وقت برطرف کند (اختلافات در مورد پاداش و کمیسیون) تا انتقال نهایی شود.

دیبالا نسبت به پروژه اینتر متقاعد شده و نزدیکانش نیز با سیمونه اینزاگی صحبت کرده اند. خاویر زانتی، نائب رئیس این باشگاه ایتالیایی نیز به طور مداوم با هموطن خود در تماس است. به طور خلاصه، هیچ شکی برای دیبالا وجود ندارد و در نتیجه اینتر از تمام تیم های دیگر جلوتر است. مطمئناً دیبالا از اینکه مذاکرات برای انتقال او به جمع افعی ها در حالت استندبای قرار گرفته نمی تواند خوشحال باشد. در واقع دلیل متوقف شدن مذاکرات این است که حداقل دو نفر از بین ادین ژکو، الکسیس سانچز و خواکین کوریا باید از جمع آبی و مشکی پوشان شهر میلان جدا شوند. کار نراتزوری آسان نیست و این انتظار نمی تواند مهاجم سابق تیم های یوونتوس و پالرمو را خوشحال کند. انتقال به اینتر برای دیبالا همچنان در اولویت است، اما احتمال انتقال او به تیم های دیگر را نباید رد کرد. آاس رم و میلان هنوز وارد عمل نشده اند و بنابراین باید به فرصت هایی که می تواند در خارج از ایتالیا (به ویژه در اسپانیا) ایجاد شود توجه کرد. 

اخبار داغ 

دردسر جدید استقلال؛ سازمان لیگ برای سیاوش یزدانی کارت بازی صادر نمی کند! یک باخت دیگر؛ دیگر بازیهای تیم ملی والیبال را نمی بینیم! طرح لو رفته از پیراهن اول میلان در فصل 23-2022 / عکس ظاهر جالب آلیانتس آرنا برای استقبال از سادیو مانه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا

در لیست مدیران میلان نام های زیادی به عنوان جانشین پیولی دیده می شود

طرفداری | دومنیکو تدسکو، سرمربی آلمانی-ایتالیایی تیم ملی بلژیک مورد توجه سران میلان قرار گرفته است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نتایج میلان در روزهای اخیر مقابل تیم های آاس رم و اینتر کام سران این باشگاه ایتالیایی را تلخ کرده و آنها در انتهای فصل با برکناری استفانو پیولی، مربی جدیدی را به عنوان سرمربی جدید روسونری استخدام می کنند. در این گزارش آمده دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز به جمع گزینه های هدایت میلان اضافه شده زیرا از ویژگی های مدنظر مدیران روسونری مثل جوان بودن و داشتن تجربیات بین المللی برخوردار است. در روزهای اخیر نام های زیادی مثل ژاوی، توخل، فونسکا و لوپتگی برای حضور روی نیمکت دیاوُلو مطرح شده و باید دید در نهایت زلاتان ابراهیموویچ، دست راست مالک باشگاه با کدام گزینه به توافق می رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد