Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی گزارش سازمان ملل مبنی بر مقصر دانستن رژیم صهیونیستی در ترور شیرین ابوعاقله، خبرنگار الجزیره، سخنگوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این گزارش مغرضانه است.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت: «ما به فلسطینی‌ها پیشنهاد دادیم که گلوله‌ای که با آن ابوعاقله کشته شد را به ما بدهدند تا قاتل واقعی مشخص شود، اما آن‌ها پاسخی ندادند که نشان دهنده ملاحضات خاصی است»

از طرفی دیگر نیز بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با انتشارتوییتی در حساب کاربری خود از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا گلوله‌ای که با آن ابوعاقله به شهادت رسیده را تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه مدعی شد که این بهترین راه برای تشخیص قاتل خبرنگار فلسطینی است.

کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل تائید کرد نتایج تحقیقات نشان می‌دهد شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌ای که از طرف نظامیان رژیم صهیونیستی شلیک شده بود، کشته شده است.

مقامات صهیونیست پیش از این ادعا کرده بودند ممکن است در جریان شهادت خبرنگار فلسطینی، یک سرباز به اشتباه به او شلیک کرده باشد یا اینکه او هدف گلوله یک فلسطینی قرار گرفته باشد. منابع صهیونیست حتی بعد از بررسی‌ها مدعی شدند ممکن نیست به طور واضح منبع تیراندازی را مشخص کرد.

چندی پیش شیرین ابوعاقله، خبرنگار سرشناس الجزیره، در حالی که در حال پوشش خبری حمله صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها بود، در حالی که لباس خبرنگاری بر تن داشت با اصابت گلوله تک تیرانداز صهیونیست‌ها به سرش به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیرین ابوعاقله رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی سازمان ملل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی به نبش قبر اجساد بیمارستان غزه اعتراف کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این اقدام را در تلاش برای شناسایی اسرای صهیونیست نزد حماس از 7 اکتبر 2023 انجام داده است.

اما فولکر تورک سخنگوی کمیسر حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت که از انتشار گزارش انهدام بیمارستان های ناصر و شفاء در غزه و گورهای جمعی شامل صدها جسد فلسطینی شوکه شده است.

وی افزود که برخی از این اجساد دست بسته بودند که نشانه نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بین المللی است.

بنا به این گزارش، مسئولین فلسطینی نیز از کشف 283 جسد در بیمارستان ناصر و 30 جسد در بیمارستان شفاء خبر دادند که زیر زباله دفن شده بودند و برخی از آنان زن و سالمند بودند.

تورک همزمان حملات هوایی اسرائیلی به رفح در جنوب غزه را محکوم کرد و گفت که در بمباران در روز شنبه 20 آوریل 2024 میلادی 24 فلسطینی که عمدتا کودکان و زنان بودند، به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: هر 10 دقیقه یک کودک فلسطینی در غزه به شهادت می رسد یا زخمی می شود.

پس از گذشته 200 روز از حمله اسرائیلی به غزه با حمایت آمریکا، 112 هزار فلسطینی کشته و زخمی شده اند که عمده آنان زنان و کودکان هستند و غزه با گرسنگی و ویرانی بسیار گسترده مواجه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • رژیم صهیونیستی به نبش قبر اجساد بیمارستان غزه اعتراف کرد
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش قرار گرفت
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه