Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، دولت چین تلاش زیادی برای تعدیل محتوای دیجیتال در طول سال‌ها انجام داده است. ظهور فرمت‌های رسانه‌ای مختلف، مانند پخش زنده و اشتراک‌گذاری سریع ویدیو، حذف اطلاعات غیرقانونی و ناخواسته را دشوارتر کرده است. به این ترتیب، اقدامات کنترلی جدید به طور مداوم با تکامل اینترنت پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانون جدید این کشور که از سوی اداره ملی رادیو و تلویزیون در کنار وزارت فرهنگ و گردشگری صادر شده، اینفلوئنسرهایی که محتوای «حرفه‌ای» را در زمینه‌هایی مانند دارو، امور مالی، حقوق و آموزش منتشر می‌کنند، باید مجوزهای مربوطه را برای رشته‌های مربوطه خود داشته باشند. پلتفرم ها نیز باید این مجوزها را بررسی کنند.

طبق گزارش‌هایی که منتشر شده، چین ادعا کرده که با خط مشی جدید خود می‌تواند با انتشار اطلاعات نادرست در فضای مجازی مقابله کند.

پخش زنده آنلاین طی چند سال اخیر در چین رونق گرفته و به رویکرد اصلی بسیاری از مردم برای خرید لباس، محصولات و موارد دیگر تبدیل شده است. بر اساس داده‌های رسمی، تا دسامبر سال 2021، بیش از 700 میلیون نفر در چین از استریم استفاده می‌کردند، یعنی 68 درصد از کل جمعیت اینترنت این کشور.

اپلیکیشن ویدئویی ByteDance Douyin که نسخه چینی تیک تاک است و Kuaishou با پشتیبانی تنسنت دو تا از برترین پلتفرم‌های پخش زنده در چین هستند.

گفتنی است که اکنون استریم به یک ویژگی جدایی ناپذیر و جذاب برای پلتفرم های مختلف تبدیل شده تا کاربران بیشتری را به خود جذب کنند. برخی از شبکه های اجتماعی محبوب مانند یوتیوب و اینستاگرام هم این قابلیت را به کاربران ارائه می کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه اجتماعی پخش زنده کاربران اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپوليس که به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، مراحل پایانی بارگذاری مدارک را صورت داد.

با اتفاق روز گذشته در خصوص واگذاری سهام پرسپوليس، آخرین مرحله که مربوط به بحث مالکیت بود نیز به انجام رسید تا اکنون این باشگاه در انتظار تصمیم نهایی و تایید آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

امیرعلی حسینی با انتشار تصویری از پایان مرحله بارگذاری مدارک مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای خبر داده است و باید دید اکنون این مدارک مورد تایید قرار خواهد گرفت و این باشگاه موفق به دریافت مجوز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند