Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «کارلوس کی‌روش» در سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ سرمربی تیم ملی مصر بود اما پس از اینکه در فینال جام ملت‌های آفریقا و سپس مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی مقابل سنگال شکست خورد، از سمت خود کنار رفت. در هفته‌های اخیر خبرهایی درباره پیشنهاد دوباره مصری‌ها به کی‌روش منتشر می‌شد اما این سرمربی پرتغالی این پیشنهاد را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش پس از رد پیشنهاد مصری‌ها، این بار با یک بیانیه تند فدراسیون فوتبال این کشور را نواخت. اعتراض کی‌روش به کم‌شدن بخشی از طلبش از فدراسیون فوتبال مصر بود. ماجرا این است که کی‌روش در جام ملت‌های آفریقا در یک نشست خبری شرکت نکرد و به این دلیل ۲۵ هزار دلار جریمه شد. فدراسیون مصر این مبلغ را از حقوق او کم کرده است.

در بیانیه کی‌روش آمده است: فدراسیون فوتبال مصر برای بازگشت من پیشنهاد رسمی ارائه نکرد و با اینکه سه ماه است از این تیم جدا شده‌ام هنوز تمام مبلغ قرارداد قبلی را دریافت نکرده‌ام. فدراسیون از ابتدا نمی‌خواست من سرمربی تیم باشم. متأسفم اما وقتی می‌خواهید کسی را برگردانید، به او بی‌احترامی می‌کنید؟ آیا به او اهانت می‌کنید؟

وی درباره «ولید العطار» مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال مصر نوشته است: به نظرم ولید همان کسی نیست که با هم شام خوردیم. او باید خجالت بکشد. چگونه پس از نشست آخری که با هم داشتیم، با چنین تصمیمی به من حمله می‌کنی؟ تو دورو هستی. شایسته این رفتار نبودم و قول می‌دهم که با این تصمیم توهین‌آمیز و ناعادلانه مقابله می‌کنم.

برچسب‌ها فوتبال کارلوس کی روش مصر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کارلوس کی روش مصر فوتبال کارلوس کی روش مصر فدراسیون فوتبال مصر کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • « موسای ما تو هستی»
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس