Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جهانی کشتی قصد دارد مقررات جدیدی را بر علیه خودداری فرنگی کاران از شیوه تهاجمی در کشتی آزمایش کند.

به گزارش مشرق، محمد مصلایی پور درباره تغییرات در کشتی فرنگی اظهار داشت: اتحادیه جهانی کشتی قصد دارد مقررات جدیدی را بر علیه خودداری فرنگی کاران از شیوه تهاجمی در کشتی آزمایش کند. این شیوه جدید را به تمامی فدراسیون های ملی اعلام کرده و در صورت موفق بودن، در رقابت های پیش رو از آن استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصلایی پور مقررات آزمایشی جدید را به شرح زیر اعلام کرد: از آنجایی که بسیاری از کشتی گیران در کشتی فرنگی در تمام رده های سنی از شرکت در کشتی تهاجمی خودداری می کنند، مانند:
- حالت سینه به سینه را رعایت نمی کنند.
- قصدی برای اجرای فن ندارند.
- استفاده از تاکتیک برای بهره مندی از آخرین امتیاز در مسابقات که نتیجه آن به 1- 1 ختم می شود.

(متأسفانه هواداران شاهد چنین کشتی های ضعیفی در مسابقات بازی های المپیک 2021 توکیو و مسابقات قهرمانی اروپایی بزرگسالان 2022 بوده اند که در آن هر دو کشتی گیر به طور کامل از هرگونه تماس در تایم اول مبارزه خودداری می کردند.)

 رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی،عنوان کرد: بنابراین اتحادیه جهانی، برای ترویچ مسابقات کشتی تهاجمی و جذاب تصمیم گرفته است، اقدامات زیر را به صورت آزمایشی در دو مسابقه جایزه بزرگ اسپانیا و تورنمنت بین المللی لهستان اعمال نماید:

 اگر هر دو کشتی گیر همانطور که در مثال بالا توضیح داده شد از هرگونه تماس با حریف خودداری کنند، مسابقه بلافاصله قطع خواهد شد و هر دو کشتی گیر باید کارت زرد دریافت کنند، در صورت تداوم این رفتار هر دو ورزشکار کارت قرمز دریافت خواهند کرد که از مسابقات محروم خواهند، شد.

- این روش در زمان هایی که فقط یک کشتی گیر از تماس امتناع می کند نیز، می تواند اعمال گردد.
پس از پایان این دو مسابقه، اتحادیه جهانی نتایج این اقدامات را ارزیابی کرده و بر اساس آن تصمیم نهایی را به همه ی فدراسیون ها ابلاغ خواهد کرد.

منبع: فدراسیون کشتی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کشتی فرنگی فدراسیون کشتی قوانین کشتی اتحادیه جهانی کشتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اتحادیه جهانی کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند

تیم ملی کشتی فرنگی ما در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک 2 فینالیست بیشتر از تیم ملی کشتی آزاد داشت.

به گزارش طرفداری، کشتی آزاد ما در این مسابقات 5 نماینده در فینال داشت. مردان فینالیست ما در این مسابقات امیرمحمد یزدانی، رحمان عموزاد، محمد نخودی، امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع بودند اما فرنگی کارها 7 نفر را راهی مسابقه فینال کردند.

در این مسابقات پویا دادمرز، ناصر علیزاده، امین میرزازاده، رسول گرمسیری، سعید اسماعیلی، محمدرضا رستمی و محمدهادی ساروی موفق شدند با برتری برابر رقبای خود به فینال مسابقات قهرمانی آسیا برسند. البته هر دو تیم ما در این مسابقات عنوان قهرمانی را به دست آوردند اما رسیدن 7 نفر به فینال قهرمانی آسیا در 10 وزن نشان از عملکرد بهتر تیم ملی کشتی فرنگی دارد.

کشتی فرنگی ما توانست قهرمانی سال گذشته اش را در مسابقات قهرمانی آسیا تکرار کند و به جز حضور 7 فینالیست، ناصر علیزاده موفق شد با رسیدن به چهارمین عنوان قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی آسیا (که به طور متوالی از سال 2021 به دست آورده است)، رکوردی تاریخی را در عرصه مسابقات قهرمانی آسیا برای کشتی فرنگی ایران به ثبت برساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم