Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، وحید اسکندری افزود: بر اساس آمار و اطلاعات موجود از این تعداد ۵۸ پرواز به مقصد مدینه و ۳۴ پرواز نیز به مقصد جده انجام شده است.

وی با بیان اینکه به طور میانگین تاخیر پروازهای انجام شده حدود ۷۳ دقیقه به ثبت رسیده است، اظهار داشت: به نسبت کل تعداد پروازها تاکنون  ۵۸.۸ درصد پروازها عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل حوزه ریاست سازمان حج در ادامه گفت: بر اساس آمار موجود از این میزان ۳۶.۳ درصد پروازهای انجام به مقصد مدینه و ۲۱.۳ درصد به مقصد جده به انجام رسیده است.

به گفته وی، همچنین میزان اعزام زائران به مدینه و جده در مقایسه با آمار تعداد کل زائران ۵۸.۶ درصد راهی سرزمین وحی شده اند.

به گفته مسئولان سازمان حج و زیارت امسال ۳۹ هزار ۶۳۵ زائر ایرانی از ۱۹ ایستگاه پروازی در نقاط مختلف کشور راهی عربستان خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حج تمتع زائر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش ۳ هزار یزدی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علی اشرف گفت: ۳ هزار و ۱۳۰ یزدی در قالب ۲۳ کاروان از فرودگاه شهید صدوقی یزد به مقصد مدینه منوره اعزام خواهند شد و پس از انجام مناسک حج به مکه مکرمه اعزام می‌شوند. 
 
وی با اشاره به زمان اعزام زائران گفت: هنوز زمان دقیق پرواز عزیمت زائران حج تمتع یزد مشخص نشده، اما پیش بینی می‌شود اعزام‌ها از هفته دوم خردادماه امسال انجام شود. 
 
مدیر و حج و زیارت استان بیان کرد: هزینه سفر حج در استان یزد برای هر نفر ۱۶۲میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان است که این تفاوت قیمت به دلیل مسکن و هتل زائران است. 
 
اشرف با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش زائران خانه خدا، ادامه داد: هر کاروان موظف است ۱۰ جلسه کلاس برای توجیه، آموزش احکام، بهداشت و سلامت در حج، مناسک حج، آداب و اخلاق سفر، اسرار و معارف حج، تاریخ و اماکن مکه و مدینه به زائران آموزش دهد که در استان این کلاس‌ها در حال برگزاری است. 
 
وی تاکید کرد: زائران برای مشرف شدن به حج تمتع با مطالعه و شناخت کامل مناسک حج در این سفر معنوی شرکت کنند و به توصیه روحانیون همراه کاروان‌ها توجه کنند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • در حج تمتع ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر خانه خدا راهی کشور عربستان می‌شوند
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال
  • اعزام بیش ۳ هزار یزدی به سرزمین وحی
  • اعزام بیش سه هزار یزدی به سرزمین وحی