Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@17:14:14 GMT

قتل هولناک در ساوه / اختلاف 2 تبعه افغان باهم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۴۶۷۱

به گزارش صدای ایران،خصوص اخبار منتشر شده در شبکه های مجازی شهرستان ساوه مبنی بر وقوع قتل تبعه افغانستانی در شهر نوبران رئیس حوزه قضایی بخش نوبران اعلام کرد شب گذشته با اعلام خبر وقوع قتل در شهر نوبران مامورین کلانتری نوبران بلادرنگ به همراه مامورین زبده پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل حضور یافته و اقدامات لازم جهت شناسایی قاتل صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی صدوری افزود: درگیری دو تن از اتباع افغانستانی مقیم شهر نوبران به دلیل اختلافات خانوادگی بوده و قاتل بلافاصله با هوشیاری مامورین کلانتری نوبران و افسران اداره جنایی پلیس آگاهی ساوه شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش صدای ایران،وی افزود: قاتل انگیزه خویش را از ارتکاب قتل ، اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرده است. متهم که سابقه مصرف مواد مخدر از نوع شیشه داشته ، جهت معاینات به پزشکی قانونی معرفی و در حال حاضر در بازداشت بسر می برد.


رییس حوزه قضایی بخش نوبران از عموم شهروندان قانون مدار منطقه خواست تا از دامن زدن به شایعات بی پایه و اساس خودداری نموده و از منتشر نمودن اخبار نامعتبر در فضای مجازی اجتناب کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قتل در ساوه تبعه افغانی شهر نوبران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از رقابت ۱۹ گروه سرود در ۲ رده سنی زیر و بالای ۱۵ سال در ۲ بخش دختران و پسران خبر داد و افزود: جشنواره سرود روستایی رضوی که زیر مجموعه ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم محسوب می‌شود با حضور ۱۹ گروه در کردر رضوی به کار خود پایان می‌دهد. این گروه‌ها در ۲ بخش پسران و دختران و در ۲ رده سنی زیر و بالای ۱۵ سال باهم به رقابت خواهند پرداخت.

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: استان‌های کرمان، هرمزگان، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، یزد، البرز و بوشهر صاحب نماینده برای شرکت در این رقابت‌ها هستند. ضمن اینکه در بخش پسران، ۳ گروه در رده سنی بالای ۱۵ سال و ۸ گروه در رده سنی زیر ۱۵ سال باهم رقابت خواهند کرد. در بخش دختران هم، ۳ گروه در رده سنی بالای ۱۵ سال و ۵ گروه در رده سنی زیر ۱۵ سال باهم رقابت خواهند کرد.

معراج، سقای حسین(ع)، نوای موعود، خانه احسان حاجی آباد، شهید جواد ناصری، آفتاب، نورالقائم، میثاق یزد، حمزه سیدالشهدا(ع)، طریق القدس، طپش، شادینه بختیاری، خانه احسان حاجی آباد، دبیرستان هاجر، مدرسه حضرت فاطمه(س)، نورالهدی، کنگ کهن، دختران میثاق، زهروان زینبی (س) گروه‌های منتخب سرود روستایی رضوی را تشکیل می دهند.

کد خبر 6081296 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد