Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات استان اصفهان با بیان اینکه دشمن تمام‌قد در زمینه بی‌اعتقاد کردن جوانان گام برمی‌دارد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نیازمند تحول است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان  ، ضمن اشاره به حدیثی از حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: آنچه در پیشانی سازمان تبلیغات اسلامی مطرح است، روایت گهربار پیامبر اکرم(ص) درباره مکارم الاخلاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروزی چیزی که برای یک مبلغ به منظور تسریع در اهداف و امور مطرح بوده، خدمات اجتماعی او است افزود: وقتی می‌بینیم یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و رهبر انقلاب به عنوان مجموعه پیشگام جهاد تبیین از تبلیغات اسلامی یاد می‌کنند، فعالیت‌های خدمت‌رسانی توسط شبکه مبلغان در جذب فعالیت‌های اسلامی را مهم می‌دانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان یکی از فعالیت‌های جذب مردم به امور دین اقدامات مبلغان است، ابراز داشت: طلبه‌های جوان و فاضل در عرصه خدمت به مردم و ایجاد ارتباط با مردم موفق هستند، در تبلیغ دین موفق هستند و باید با رفتار خود به دین دعوت کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های طلاب در ایام اوج کرونا گفت: امروز اگر ما خواستیم خدمات سازمان تبلیغات اسلامی را مثال بزنیم باید به سراغ طلاب جهادی برویم در حالی که پیامبر اکرم(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زد و خود عمل می‌کرد و این موضوع در جذب به دین بسیار موثر است.

فوقی با بیان اینکه زمان کار تبلیغات اثرگذار بوده که از مردم فاصله نگرفتیم، تصریح کرد: ما باید انقلاب اسلامی را به نسل‌های مختلف معرفی کنیم و رهبر در حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر این موضوع تاکید کردند و یکی از راهکارها برای معرفی اسلام و انقلاب اسلامی حضور مبلغان جوان و دلسوز است.

وی با بیان اینکه باید در راس ماموریت‌های خود ارتباط با مردم را قرار دهیم، تاکید کرد: ما در نگاه تبلیغاتی خود باید امید را القا کنیم و در نگاه تبلیغاتی خود رفع نگرانی و غصه‌های مردم را باید در نظر داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دشمن تمام قد در زمینه بی اعتقاد کردن جوانان گام برمی‌دارد، افزود: چرا دشمنان تمام تلاش خود را بر بعضی فعالیت‌ها متمرکز می‌کنند؟ تمرکز بر اختلافات، بی‌نسبتی و بی‌ذوقی از جمله اقدامات دشمن است.

فوقی ضمن انتقاد از عدم داشتن برنامه ویژه توجه به جوانان گفت: نگاه عمیق به بسترهای موجود در جامعه یکی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است؛ چه کسی گفته جوانان ما ضد انقلاب و دین‌گریز هستند در حالی که جوانان ما از رفتارها و روش‌های ما گریزانند.

تجدید بیعت مدیران سازمان تبلیغات اسلامی با آرمان‌های امام خمینی(ره) / شهادت شهید سلیمانی؛ تجدید حیات مکتب امام است اعتبارات فرهنگی تخصیص یافته به سازمان تبلیغات اسلامی استان‌ زنجان ناچیز است توجه به اطلاع‌رسانی و تبلیغات دینی در جامعه افزایش یابد

وی با بیان اینکه باید تحولی در امر تبلیغات ایجاد کرد، تصریح کرد: تحول در تبلیغات متناظر با اسناد قرآنی و علما و مراجع باید بررسی و به روز رسانی شود و تحول در تبلیغات به منزله حضور جدی در فضای مجازی است چراکه فضای مجازی بستر مناسبی برای فعالیت و جذب است.

انتهای پیام/801/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی استان تبلیغات اسلامی مدیرکل تبلیغات استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از بروز خسارت به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی و شهری این استان در جریان سیلاب اخیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری ‌راه و شهرسازی ‌‌سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح اظهار کرد: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه یک‌هزار و 500 واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در جریان بارندگی های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه های محلی 500 واحد مسکونی در مناطق روستایی و 150 واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟