Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات قهرمانی چتربازی سپاه در ساحل زیباکنار بندر کیاشهر برگزار شد گفت: هدف از این مسابقه حفظ اعتماد به نفس و ارتقای آمادگی نیروها بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ سیدفخرالدین میرافضل عصر امروز در حاشیه مسابقات قهرمانی چتربازی سپاه پاسداران در ساحل زیباکنار اظهار داشت: توجه به ورزش قهرمانی و ایجاد نشاط در نیروها یکی از اهداف سپاه در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه پاسداران همواره در بین نیروهای خود مسابقات مختلف در رشته‌های ورزشی را برگزار می‌کند و خود را یکی از حامیان ورزش به‌ویژه ورزش قهرمانی در کشور می‌داند.

میرافضل به برگزاری مسابقات چتر بازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زیباکنار اشاره کرد و افزود: در مدت زمان چهار روز 70 نفر از چتربازان رده‌های مختلف سپاه به صورت انفرادی و تیمی با هم در ساحل بندر کیاشهر به رقابت پرداختند. 

فرمانده سپاه استان گیلان: "نابغه جبهه مقاومت" نمونه بارز جوان پرورش‌یافته مکتب روح‌الله استمرکز مطالعات‌ زنان و خانواده در بسیج اساتید استان گیلان تأسیس شدگروه‌های مصلحین برای کاهش آمار طلاق در استان گیلان راه‌اندازی می‌شود

وی در تشریح اهداف برگزاری مسابقات چتربازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندر کیاشهر ابراز داشت: حفظ آمادگی نیروهای نظامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هدف از برگزاری مسابقات چتربازی در رشته هدف‌زنی است.

 مسئول تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چتر بازی یکی از ورزش‌های کاربردی در نیروهای مسلح است گفت: این رشته به ارتقای آمادگی رزم پایوران و حفظ اعتماد به نفس و روحیه جهادی پاسداران انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

وی به اعزام نفرات برتر مسابقات چتربازی در ساحل زیباکنار بندر کیاشهر به مسابقات قهرمانی اشاره و خاطرنشان کرد: نفرات برتر مسابقات چتربازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح اعزام می‌شوند.

میرافضل با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تیم تیپ33 المهدی(عج) نیروی زمینی سپاه رتبه نخست را کسب کرد افزود: تیم تیپ اباعبدالله الحسین(ع) نیروی دریایی دوم و کمیته هوابرد دانشگاه افسری امام حسین(ع) نیز سوم شدند.

به گزارش تسنیم، نخستین دوره مسابقات قهرمانی چتربازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی 4 روز در ساحل زیباکنار بندر کیاشهر برگزار شد.

انتهای پیام/614/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ایران ورزش ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساحل زیباکنار مسابقات چتربازی بندر کیاشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، این نیرو با راه اندازی گروه‌های جهادی برای افزایش آگاهی و کمک به بیماران نیازمند نیز می‌کوشد.

بیشتربخوانید: امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • عکس/ سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد