Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه آزادسازی تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد در تالش و آستارا صحت ندارد گفت: قانون جدیدی در این بخش مصوب نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مرتضی امینی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره محدوده تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد اظهار داشت: خودروهای با پلاک منطقه آزاد خودروهایی هستند که نمی‌توانند از نقاط تعیین شده خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه در صورت خروج از محدوده معین، پس از تعیین جرایم سنگین، خودرو توقیف و طبق قانون قاچاق با آن برخورد می‌شود گفت: محدوده تردد خودروها با پلاک منطقه آزاد انزلی افزایش نیافته است.

وی با بیان اینکه در این زمینه هیچ قانون جدیدی هم مصوب نشده افزود: مدتی است خودروهایی با پلاک منطقه آزاد انزلی در تالش و آستارا در حال خرید و فروش بوده و اظهار دارند تردد خودروهایی با پلاک منطقه آزاد در این دو شهرستان‌‌ مجاز است.

دستگاه قضایی گیلان قاطعانه جلوی متعرضان به انفال عمومی و اراضی ملی می‌ایستد174000 مشترک پرمصرف برق گیلان رصد می‌شوند/ سهم 50 درصدی پرمصرف‌ها از کل مصرف خانگی استانزمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی در استان گیلان کاهش یافت

امینی با رد این شایعات گفت: مشاهده خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی خارج از محدوده تردد، کالای قاچاق محسوب شده و خودرو توقیف و تحویل منطقه آزاد می‌شود؛ پرونده متخلفان نیز خارج از نوبت به تعزیرات حکومتی گیلان ارجاع خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: طبق قوانین موجود محدوده تردد خودروها با پلاک منطقه آزاد انزلی تا شعاع 50 کیلومتر است لذا ما نیز طبق مصوبه هیئت وزیران عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد انزلی پلاک منطقه آزاد انزلی پلاک منطقه آزاد تعزیرات حکومتی تردد خودروهای استان گیلان محدوده تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری نواب صفوی مشهد متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهددر تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را به‌دست آورده و آن‌را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب‌پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی روز گذشته متهم را در حالی پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده در محدوده خیابان 17 شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد. پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده به 46 فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

نگهبان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا