Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمد باقری افزود: با توجه به فراوانی عرضه میوه های نوبرانه، بازار از تعادل نسبی برخوردار است.

وی قیمت هر کیلو گیلاس تکدانه را ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان، گیلاس مشکی را ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، آلبالو را ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، شلیل شبرنگ را ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان، سیب گلاب را ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، انگور یاقوتی را ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان و هلو را ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصول قیمت هر کیلوگرم
گیلاس تکدانه ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان
گیلاس مشکی  ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان
آلبالو  ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان
شلیل شبرنگ ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان
سیب گلاب  ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان
انگور یاقوتی ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان
هلو ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان
توت فرنگی ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان

باقری اضافه کرد: هم اکنون هر کیلو توت فرنگی با نرخ ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، گوجه سبز ۱۰ تا ۴۰ هزار تومان، خیار ۴ تا ۱۰ هزار تومان، آلو قطره طلا ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، انجیر ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان، هندوانه ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان، خربزه ۸ هزار تا ۱۵ هزار تومان، انبه ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان و موز ۲۴ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

محصول قیمت هر کیلوگرم
هندوانه ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان
خربزه ۸ تا ۱۵ هزار تومان
انبه ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان
موز  ۲۴ هزار تومان
آلو قطره طلا  ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان
خیار  ۴ تا ۱۰ هزار تومان
انجیر ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: با انبوه عرضه میوه‌های تابستانه طی روزهای آتی پیش بینی می شود که قیمت میوه ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یابد.

بررسی های میدانی نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو گیلاس تکدانه ۹۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، گیلاس مشکی ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان، آلبالو ۴۰ تا ۵۵ هزار تومان، گوجه سبز ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان، شبرنگ ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان، هلو ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان، موز ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان، خربزه ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، طالبی ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان، هندوانه ۶ تا ۱۰ هزار تومان و ملون ۱۰ تا ۱۷ هزار تومان است.

مسئولان اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی اذعان می کنند که گرمای هوا علت اصلی کاهش قیمت میوه، صیفی و انواع فرنگی است و در خصوص میوه‌های وارداتی هم به سبب افزایش عرضه و ورود بار قیمت روند کاهشی به خود گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میوه تابستانی ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه دوم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746284

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول