Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی-  ثبت نام دوره تابستان از تاریخ 1401/4/18 لغایت 1401/4/24 می باشد و شروع کلاسهای درسی نیز از تاریخ 1401/4/25 لغایت 1401/6/3بدون احتساب زمان ثبت نام و امتحانات می باشد. 
زمان برگزاری امتحانات از تاریخ 1401/6/5 لغایت 1401/6/10 می باشد. شایان ذکراست ثبت دروس توسط واحدهای دانشگاهی در سامانه آموزشیار می بایست حداکثر تا تاریخ 1401/4/10 صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حداکثر تعداد واحدهای درسی قابل اخذ در دوره تابستان برای مقاطع مختلف تحصیلی گروه علوم پزشکی به شرح ذیل می باشد:

اخذ دروس وصیت نامه امام (ره)، روخوانی قرآن کریم و نیز درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل علاوه بر حداکثر تعداد واحدهای انتخابی ذکر شده بلامانع می باشد.
با توجه به مشترک بودن ارائه دروس عمومی جهت دانشجویان گروه علوم پزشکی و غیر پزشکی در اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مقتضی است براساس مفاد ماده 4 و تبصره 1 ماده مذکور از نامه شماره 15444/30 مورخ 22/03/1401 معاونین محترم گروه های غیر پزشکی دانشگاه اقدام مقتضی صورت پذیرد. 
دانشجویانی که در نیمسال دوم1401-1400 دروس کارآموزی درعرصه، کارآموزی، کارورزی و واحد پایان نامه را اخذ و یا تمدید نموده اند و ناتمام باقیمانده، تداوم آن در دوره تابستان1401-1400 بلامانع می باشد. ولی اخذ و یا تمدید پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد و رساله در دوره دکتری تخصصی در دوره تابستان امکان پذیر نبوده و تخلف آموزشی محسوب می شود. 
-با توجه به اینکه دانشجویان رشته های گروه دامپزشکی در کلیه مقاطع و روانشناسی بالینی و سلامت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تابع ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشند و امور مربوطه توسط حوزه علوم پزشکی انجام می گیرد، لذا براساس مفاد آیین نامه ها و بخشنامه های مربوطه اقدام گردد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1145543 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان علوم پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان علوم پزشکی علوم پزشکی تاریخ 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران از ارائه خدمات سلامت این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل امینی هرندی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه سلامت محور شهرداری با شعار «حال خوب ساختنی است» با حضور ۸۰ غرفه در موضوعات جوانی جمعیت و خانواده، سالمندی، گروه‌های مختلف دارای معلولیت در قالب تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و نیز گروه‌های جهادی و خیران از عصر روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بوستان لاله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۸ خدمت سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران توسط کلنیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم)، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت توسط مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران (یارا) ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، امینی ادامه داد: همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسش‌نامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواسته است به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی