Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی صبح یکشنبه در دیدار با رئیس، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری شهرستان کنگان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، یاد معمار این قوه، شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران خصوصاً شهید شهریاری و حیدری (از شهدای استان بوشهر) را گرامی داشته و از زحمات ارزشمند ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم، قضات شریف و کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کنگان ضمن بیان ویژگی‌های شهید دکتر بهشتی و سوابق درخشان او در قبل و بعد از انقلاب با بیان روایاتی از ائمه معصومین به بیان جایگاه خطیر قضاوت و شأن قاضی پرداخته و یادآور شد: دستگاه قضا یکی از ارکان حاکمیت در نظام دینی است و دادگستری در هر شهرستان نماینده این قوه می‌باشد.

محمودی در ادامه بر ضرورت هماهنگی و هم افزایی بین قوا و دستگاه‌ها و ادارات جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

به مناسبت هفته قوه قضائیه، امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان کنگان با حضور در دادگستری شهرستان با ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم، قضات شریف و کارکنان این مجموعه دیدار کردند.

کد خبر 5523648

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر هفته قوه قضاییه امام جمعه کنگان محمود محمودی بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه خراسان رضوی هفته قوه قضاییه سنندج شیراز مشهد آمار کرونا بیرجند کرمانشاه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد