Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@11:43:03 GMT

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ اولترا

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۰۰۸۶

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ اولترا

طراحی‌گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا فیلم برداری گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا کارایی گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا عمر باتری و شارژ گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا قلم S گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا 5G ،6E Wi-Fi و UWB گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا نرم افزار و تگ‌های هوشمند گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدل پایه S21 Ultra دارای 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین می‌توانید فضای ذخیره سازی را به 256 گیگابایت و 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارتقا دهید.

طراحی‌گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

S21 Ultra با مشخصات 6.8 اینچی و وزن 227 گرمی، ضخیم‌تر و سنگین‌تر از iPhone 12 Pro Max است. بر خلاف گلکسی اس 21 معمولی، نمایشگر به آرامی خمیده است، اما آزاردهنده نیست.

یکی از ارتقاهای طراحی، استفاده از سنسور اثر انگشت 1.7 برابر بزرگ‌تر است که باز کردن قفل گوشی را آسان‌تر می‌کند.

برای خرید گوشی آیفون 12 پرومکس به لینک زیر مراجعه کنید.

https://shop.eghtesadonline.com/?p=34262

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED در گلکسی اس 21 اولترا یکی از بهترین صفحه نمایش‌های گوشی است. روشن، پر جنب و جوش است و شما را مجبور نمی‌کند بین بالاترین رزولوشن و بالاترین نرخ تازه سازی مانند نسخه قبلی خود یکی را انتخاب کنید. رنگ‌ها مثل همیشه غنی هستند و هنگام تماشای ویدئوها، زوایای دید خوب و وسیع است.

Ultra با نرخ تازه سازی پویا از آیفون پیشی می‌گیرد. نه تنها اسکرول و گیم‌پلی فوق‌العاده نرمی را دریافت می‌کنید، بلکه 120 هرتز و رزولوشن چهارگانه HD را به طور هم‌زمان دریافت می‌کنید. گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا همچنین به اندازه کافی هوشمند است که به طور خودکار نرخ رفرش را تا 10 هرتز کاهش دهد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

خبر خوب دیگر، خواندن صفحه نمایش S21 Ultra در فضای باز آسان است، زیرا می‌تواند به حداکثر روشنایی امتیازی 1500 نیت برسد. در آزمایش ما، S21 Ultra میانگین 821 نیت را به دست آورد که بالاتر از 654 نیت آیفون 12 پرو مکس است.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

این دوربین‌ها است که گلکسی S21 اولترا در مقابل  S21 و  S21 پلاس بیش از همه متمایز است. یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی عریض و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض وجود دارد که با یک سنسور فوکوس خودکار لیزری تکمیل می‌شود.

اما اکنون که گلکسی S22 بچه جدید این سری است، سامسونگ اعلام کرده است که برخی از ویژگی‌های دوربین آن گوشی را به گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا می‌آورد، مانند پرتره‌های شبانه با لنز تله فوتو.

Galaxy S21 Ultra باعث می‌شود هنگام بزرگ‌نمایی، احساس یک مأمور مخفی داشته باشید. در حالی که iPhone 12 Pro Max روی زوم اپتیکال 2.5 برابری گیر کرده است، S21 Ultra دارای دو لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 3x و 10x است.

گلکسی S21 اولترا همچنین شریک بسیار خوبی برای داشتن زمانی است که در فضای باز هستید .سامسونگ می‌گوید که حالت پرتره را در S21 با استفاده از هوش مصنوعی برای جدا کردن بهتر سوژه از پس‌زمینه بهبود داده است.

گلکسی S21 اولترا در نور کم نیز عملکرد بسیار خوبی دارد (به لطف حسگر سریع‌تر Bright Night و فناوری 12 مگاپیکسلی nona-binning برای کاهش نویز).

برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی S21 پلاس به لینک زیر مراجعه کنید.

https://shop.eghtesadonline.com/?p=36059

فیلم برداری گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

در بخش فیلمبرداری، گلکسی S21 اولترا می‌تواند ویدئوی  8K تا 30 فریم در ثانیه ضبط کند و همه دوربین‌های آن می‌توانند ویدیوهای 4K تا 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

یک حالت جدید ولاگر وجود دارد که به شما امکان می‌دهد از دوربین جلو و پشت به طور هم‌زمان برای ضبط ویدئو استفاده کنید و می‌توانید هنگام ضبط ویدئو، تصاویر کوچک هر دوربین را مشاهده کنید و می‌توانید در حین عکس‌برداری، راحت حرکت کنید. با فعال بودن حالت Super Steady در S21 Ultra، حتی زمانی که با سرعت بالا حرکت می‌کنید، می‌توانید فیلم‌های با کیفیتی بگیرید.

کارایی گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

گلکسی S21 اولترا یکی از اولین گوشی‌هایی است که از تراشه اسنپ دراگون 888 کوالکام بهره می‌برد که با 12 یا 16 گیگابایت رم تکمیل می‌شود و این یک گوشی اندرویدی سریع است.

گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا همچنین در معیار گرافیکی 3DMark Wild Life به خوبی عمل کرد و سرعت 34 فریم در ثانیه را ثبت کرد. آیفون 12 پرو مکس به طور میانگین 54 فریم بر ثانیه داشت.

در آزمایش ویرایش ویدئویی با استفاده از برنامه Adobe Premiere Rush، گلکسی S21 اولترا 1 دقیقه و 2 ثانیه طول کشید تا یک ویدئوی 4K را به 1080 پیکسل تبدیل کند. این سریع‌تر از نوت 20 اولترا با 1 دقیقه و 16 ثانیه است، اما همچنان از آیفون 12 پرو مکس 28 ثانیه عقب‌تر است. ‌

متأسفانه، در حالی که شما طیف وسیعی از گزینه‌های ذخیره‌سازی را برای S21 Ultra دارید (۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت)، سامسونگ اسلات کارت microSD کنار گذاشته است؛ بنابراین نمی‌توانید گسترشش دهید.

عمر باتری و شارژ گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

اگر به دنبال تلفنی هستید که بتواند تمام روز را دوام بیاورد، این گوشی بهترین گزینه است. در تست باتری وب‌گردی ما از طریق 5G، گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا 5000 میلی آمپر ساعتی، به مدت 11 ساعت و 25 دقیقه دوام آورد. این نسبت 10 ساعت و 53 دقیقه آیفون 12 پرو مکس را شکست می‌دهد و Ultra را در لیست بهترین گوشی در عمر باتری قرار می‌دهد.

توجه داشته باشید که این زمان با روشن بودن حالت نمایش استاندارد 60 هرتز است و با درگیر شدن حالت تطبیقی (تا 120 هرتز) عمر باتری کمتری را مشاهده خواهید کرد. در این حالت شاهد زمان اجرا 10 ساعت و 7 دقیقه هستید.

بزرگ‌ترین مشکل این است که شما یک شارژر در جعبه ندارید. اگر در چند سال گذشته گوشی نخریده‌اید و USB-C ندارید، به این معنی است که پول بیشتری از جیب شما خارج می‌شود.

قلم S گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

برای اولین بار، یک دستگاه گلکسی S از قلم S پشتیبانی می‌کند، S21 Ultra این کار را با دیجیتایزر Wacom که در نمایشگر تعبیه شده است، انجام می‌دهد. قلم S که اختیاری است، به شما امکان می‌دهد مانند گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا، طراحی و یادداشت برداری کنید. همچنین برای امضای سریع اسناد مفید است.

فقط به خاطر داشته باشید که قلم S به طور جداگانه فروخته می‌شود و باید یک قاب سازگار، هنگامی که در حال حرکت هستید و از قلم استفاده نمی‌کنید، داشته باشید. سامسونگ یک جلد سیلیکونی با قلم S را به قیمت 69.99 دلار به فروش می‌رساند.

عملکرد S Pen بسیار خوب کار می‌کند و می‌توانید از ویژگی‌هایی مانند یادداشت سریع لذت ببرید. با این حال، از آنجایی که بلوتوث داخلی نیست، نمی‌توانید از قلم به عنوان یک کنترل از راه دور مانند نوت 20 اولترا استفاده کنید.

5G ،6E Wi-Fi و UWB گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

Samsung Galaxy S21 Ultra از آخرین استانداردهای بی‌سیم پشتیبانی می‌کند که از 5G شروع می‌شود. مودم Qualcomm X60 در داخل این دستگاه قابلیت تجمع حامل را دارد که در عین حال بازده انرژی بهتری را به همراه دارد.

اجرا در T-Mobile بسیار محکم بوده و سرعت دانلود از 160 مگابیت بر ثانیه عبور می‌کند. فوق العاده نیست، اما آیفون 12 پرو مکس تنها 100 مگابیت بر ثانیه را در همان مکان جمع آوری می‌کند.

علاوه بر این، گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا یکی از اولین تلفن‌هایی است که از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند، استاندارد جدیدی که در صورت داشتن روتر Wi-Fi 6E سازگار، سرعت‌های سریع‌تر و پهنای باند کلی بیشتری را ارائه می‌کند.

در نهایت، S21 Ultra دارای باند فوق العاده UWB است که اشتراک‌گذاری فایل‌ها را با سایر دستگاه‌های UWB، مانند Galaxy S21 Plus، آسان‌تر می‌کند و شما می‌توانید از این تلفن به عنوان یک کلید دیجیتال برای خودروهای منتخب 2022 استفاده کنید.

نرم افزار و تگ‌های هوشمند گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

اگر دائماً چیزهایی را از دست می‌دهید، باید تگ‌های هوشمند Galaxy جدید سامسونگ را بررسی کنید. می‌توانید از این برچسب در ترکیب با برنامه SmartThings Find برای ردیابی همه چیز از کلید گرفته تا کیفتان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از برنامه SmartThings Find برای مکان یابی سایر دستگاه‌های سامسونگ از جمله تلفن، ساعت هوشمند، تبلت و هدفون استفاده کنید.

سامسونگ تقریباً با گلکسی S21 اولترا، گوشی با صفحه نمایش بزرگ را کامل کرد. صفحه نمایش در کلاس خود بهترین است، دوربین‌ها بسیار بهبود یافته‌اند و حتی اگر بخواهید می‌توانید از آن به عنوان گلکسی نوت استفاده کنید.

به دلیل هزینه اضافی، پشتیبانی از S Pen را بیشتر یک امتیاز می‌دانیم. این دلیل دیگری برای دریافت Galaxy S22 Ultra است، زیرا این گوشی با قلم S همراه عرضه می‌شود.

این گوشی پرچم دار کمی بزرگ و سنگین است و فقدان شارژر و اسلات کارت microSD هم دردسرساز است و در حالی که گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا سریع است، هنوز یک قدم از iPhone 12 Pro Max فاصله دارد. پس از آن، تلفن سامسونگ در هنگام شارژ بیشتر دوام می‌آورد و به شما امکان می‌دهد با دوربین‌هایش کارهای بیشتری انجام دهید. با این حال، این روزها، S21 Ultra جای خود را برای Galaxy S22 Ultra باز کرده است و این یک خبر خوب برای طرفداران سامسونگ است.

برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا به لینک زیر مراجعه کنید.

https://shop.eghtesadonline.com/?p=35834

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گوشی سامسونگ گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا آیفون 12 پرو مکس استفاده کنید داشته باشید صفحه نمایش عمر باتری دوربین ها بر ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!

سری گلکسی S ۲۴ در حوزه‌های مختلفی با سری آیفون ۱۵ رقابت می‌کند. حالا گزارشی تازه نشان داده که خانواده گلکسی S ۲۴ از خانواده آیفون ۱۵ در زمینه دانلود و آپلود ۵ G در اکثر کشور‌های جهان سریع‌تر است.

به گزارش دیجیاتو، Ookla، مالک وب‌سایت معروف SpeedTest.net، نتیجه بررسی‌های اخیر خود در مورد سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند ۵ G در سراسر جهان را به‌اشتراک گذاشته است. این شرکت می‌گوید سری گلکسی S ۲۴ در پانزده کشور/منطقه در سراسر جهان، از سری آیفون ۱۵ سریع‌تر است.

سرعت تست ۵ G سری گلکسی S ۲۴ در هند

سرعت شبکه ۵ G سری گلکسی S ۲۴ در کدام کشور‌ها بیشتر است؟

در فرانسه، هنگ کنگ، هند، مکزیک، نیجریه، قطر، اسپانیا، تایلند، فیلیپین، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات‌متحده، سری S ۲۴ سرعت متوسط دانلود و آپلود بالاتری نسبت به آیفون ۱۵ و نسل قبل آن دارد. البته سری آیفون ۱۵ در زمینه سرعت دانلود و آپلود ۵ G، عملکرد بهتری نسبت به سری گلکسی S ۲۴ در کشور‌های اندونزی، ژاپن و کره جنوبی از خود نشان داده است.

سری گلکسی S ۲۴ در تست‌های تأخیر نیز بهتر از سری S ۲۳ و خانواده آیفون ۱۵ است. این آزمایش‌ها از ۱ فوریه تا ۲۴ مارس ۲۰۲۴ انجام شد. متوسط سرعت دانلود گلکسی اس ۲۴ بسته به منطقه، از ۵۵ مگابیت بر ثانیه تا ۹۷۱ مگابیت بر ثانیه متغیر بود. سرعت انتقال داده‌های شبکه سلولی به عواملی مثل نوع دستگاه، فناوری سلولی و میزان دریافت سیگنال بستگی دارد.

سری Galaxy S ۲۴ سامسونگ، اوایل بهمن ۱۴۰۲ معرفی و به‌بازار عرضه شد. این سری شامل گوشی‌های گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا است. این گوشی‌ها در واقع بهترین پرچمداران سامسونگ هستند و کاربران می‌توانند با توجه به بودجه مالی، ترجیحات کاربری و سلایق خودشان، آن‌ها را تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!
  • برنامه احتمالی سامسونگ برای معرفی محصولات ادامه ۲۰۲۴ و اوایل ۲۰۲۵ لو رفت
  • مقایسه باطری سامسونگ اس 24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس (فیلم)
  • گلکسی واچ ۷ سامسونگ در مرجع صدور گواهی بلوتوث رؤیت شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • مشکل لمس سری گلکسی اس ۲۳؛ سامسونگ می‌گوید گوگل مقصر است!
  • شارژر پرچمدار موتورولا، سامسونگ و آیفون را جا می‌گذارد!