Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه انتصاب سردار کاظمی به ریاست سازمان اطلاعات سپاه را تبریک گفت و از خدمات ١٣ ساله حجت الاسلام طائب در راه اندازی و مدیریت این سازمان پرافتخار تجلیل کرد.

متن پیام‌ها بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی

با سلام و تحیات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» که بیانگر تعهد، لیاقت، توانمندی و شایستگی‌های آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک صیانت از گوهر ارزشمند امنیت و آرامش کشور به عنوان مهمترین پیشران پیشرفت ملت عظیم الشان ایران اسلامی که همواره بویژه در عرصه‌های جنگ اطلاعاتی امروز و رویارویی با پدیده‌های پیچیده و حساسی چون نفوذ و ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم گیران نظام و تغییر باورهای مردم، کانون طمع و توطئه‌های گوناگون دشمنان انقلاب و نظام است، مقوله‌ای حساس و راهبردی و نیازمند عزم، اراده، هماهنگی و هم افزایی منظومه پر افتخار جامعه اطلاعاتی کشور است که بحمدالله تعمیق و توسعه دائمی این ضرورت در دوره‌های مختلف تاریخی موجب افتخار و مباهات سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

رجاء واثق دارم آراستگی به صفات نیک اخلاقی و رفتاری و دانایی، توانایی و تجارب ارزشمند مدیریتی جنابعالی در عرصه‌های مختلف حفاظتی، اطلاعاتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه مطمئنی برای تداوم و ارتقای قدرت و روند موفقیت مجاهدت‌های خاموش آن سازمان در پیگیری و تحقق ماموریت‌های بزرگ محوله خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن برادر عزیز در این سنگر خطیر و مهم تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و تبعیت از تدابیر، منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب

با سلام و تحیات؛

خدای بزرگ را شاکریم که به ما توفیق داد در عصر طلوع مجدد خورشید اسلام ناب محمدی (ص) در زمره مجاهدان فی سبیل الله، برغم توطئه‌ها و فتنه‌های پیچیده و مستمر جبهه دشمنان رنگارنگ انقلاب و نظام اسلامی پیام آور عزت، شوکت، عظمت و اقتدار ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی در جهان امروز گردیم.

اکنون پس از ۱۳ سال خدمت مجاهدانه و صادقانه در سنگر خطیر "ریاست سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی "، که با راهبری موفق آن برادر فرهیخته، تشکیل، سازماندهی و توسعه کمی و کیفی این مجموعه حساس و راهبردی محقق و توفیق در بسیاری از پرونده‌ها و موضوعات اطلاعاتی و امنیتی از جمله کشف و خنثی سازی سناریوهای نفوذ و جاسوسی رقم خورده است و در تعامل هم افزا و مقتدر با سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، مفتخر به عنوان " سرباز گمنام امام زمان (عج) هستید، امنیت مثال زدنی ایران اسلامی از گزند توطئه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل مصون مانده است؛ بر خود وظیفه می دانم به مصداق کلام شریفه " و من لم نیشکر المخلوق من لم یشکر الخالق"
از همت جهادی و انقلابی و تلاش‌های ارزنده جنابعالی در این راستا قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق و سربلندی آن برادر عزیز در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (ع) و تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

کد خبر 5524017 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری سردار سرلشکر محمد باقری انقلاب اسلامی ایران سازمان اطلاعات سپاه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حسین طائب صهیونیسم مجلس شورای اسلامی ایران هیئت دولت انقلاب اسلامی ایران صحن مجلس حسین امیرعبداللهیان امور خارجه سید محمد حسینی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی حسین امیر عبداللهیان تهران محمد باقر قالیباف جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی آن برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظریف: روسیه، ایران را برای مطامع خود فدای آمریکا می‌کند/ دچار خیالبافی هستیم/ لاوروف به روشنی یک موضوع را بازگو کرد

به گزارش خبرآنلاین در فرازهایی از کتاب ظریف آمده است:

راهبرد بنیادین روسیه در روابط جهانی تلاش برای حفظ موقعیت قدرت بزرگی روسیه است. در نگاه روسیه به روابط جهانی بر پایۀ بازی قدرتهای بزرگ، کنشگران دیگر جایگاه همراه و نه همپیمان را دارند البته در دوران پساشوروی و برتری آمریکا در زمینه های گوناگون سیاسی اقتصادی و حتی جنگ افزاری حضور روسیه بر سر میز قدرت های بزرگ تنها از طریق نابودی قطعی متقابل» در جنگ هسته ای یا آنچه روسها به آن «ثبات راهبردی می گویند امکان پذیر است. به همین دلیل روسیه بسیاری از کنشهای جهانی را از دیدگاه بده بستانهای بسیار پیچیده نابودی متقابل هسته ای میبیند. این نگرش در جنگ اوکراین میتواند پیامد جدی برای امنیت ملی ایران داشته باشد.

بر پایه نگرش تاریخی روسیه به ایران به چشم یک هم پیمان ضد آمریکایی نگاه نمی کند. روسیه باور دارد ایران میخواهد از آن کشور همچون یک ابزار برخورد با آمریکا بهره گیرد. اگر ایران بتواند چالشهای خود را با آمریکا حل کند بی درنگ از روسیه دست میکشد این نگرش قطعی نخبگان روسیه به ایران است و حتی یکی دو بار آقای لاوروف این نگرش را به روشنی بازگو کرد.

روسیه در بده بستانهای بین المللی نه میخواهد و نه میتواند جز در زمینه «ثبات راهبردی یا نابودی متقابل هسته ای در برابر آمریکا بایستند و باور دارد تنها «ثبات راهبردی است که میتواند امنیت آن کشور را حفظ کند اوکراین از دیدگاه بسیاری از نظریه پردازان یک تله امنیتی سازی آمریکا برای پوتین بود که پیشتر بدان اشاره شد. بی شک روسیه آمادگی ندارد که در برابر آمریکا منافع ملی خود را فدای ایران .کند البته روسیه همچون هر کشور دیگری آماده است که ایران را فدای مطامع خود در برابر آمریکا و دیگران کند؛ چنان که در افشای فروش پهپادها و قبل از آن افشای سفر سردار سلیمانی در تابستان ۱۳۹۴ این کار را انجام داد. آنچه بیشتر اسفناک است بالیدن برخی در رسانه های همگانی به خرید سلاح توسط دومین قدرت نظامی جهان از ایران است. این انگاره نشان دهندهٔ برداشت نادرست از دلایل پیچیده اصل ،خرید و کلیدی تر از آن افشای خرید پهپاد توسط روسیه است.

بدین ترتیب ما در تعامل با روسیه دچار چنین چالشهایی میشویم ذهنیت ما نیاز به بازسازی و نوسازی پیرامون روسیه دارد که تاکنون نشده و همچنان دچار نگرشهای نادرست هستیم بخش چشمگیری از انگاره هایی که از جهان پیرامونی و سیاست خارجی داریم خیال بافی است. آن بخش هم که خیالبافی نیست مربوط به سی سال پیش و دوران جنگ سرد است که جهان دیگری بود جهان امروز پیوسته در حال شدن است. اما ما پیرامون جهانی صحبت می کنیم که خشک و سخت بود جهانی که بود و حالا دیگر نیست.

به همین دلیل است که بیشتر گامهایی در بیراهه بر میداریم که کشور را به مقصد نمی رساند. روسیه یک نمونه نمایان آن است. ما باید با روسیه در جایگاه یک همسایه بسیار کلیدی و یک کنشگر در سطح جهانی که عضو دائم شورای امنیت است پیوند بسیار خوب داشته باشیم. این را نیز همواره در یاد داشته باشیم که توان روسیه در شورای امنیت با توان روسیه در بیرون از شورای امنیت همسان نیست یعنی روسیه در شورای امنیت یکی از پنج قدرت دائم جهان است. در حالی که بیرون از شورای امنیت به جز در زمینه ثبات راهبردی به چین و حتی به اروپا نیازمند است. جز صادرات ،انرژی چندان مزیتی ندارد که آنها به روسیه وابسته باشند. در مزیت انرژی نیز رقیب ماست و مؤتلف و هم پیمان ما نیست از این رو، نباید راجع به روسیه نگرش هیجانی سلبی و یا ایجابی داشته باشیم.

علت اینکه توانستم تا اندازه ای با روسیه کار کنم این بود که روسیه را به عنوان روسیه پذیرفتم. روسیه ای که یک همسایه کلیدی ایران است همین و بس و به همین دلیل نیز نتوانستم با سیاسیون داخلی که یا روس ستیز و یا روس پرست هستند، چندان تعامل کنم.

آنها به دنبال بهانه می گردند که روس ستیزی و روس پرستی خود را ثابت کنند. دشواری بنیادین در توقعات ما از روسیه است که بر پایۀ بینش درستی تعیین نکرده ایم. به همین دلیل دچار سرخوردگی همیشگی از روسیه میشویم روسیه میتواند از ما بهره برداری کند و ما از این بهره برداری دچار سرخوردگی میشویم. ما باید روسیه را آن چنان که هست، بشناسیم. روسیه نمی خواهد پیوند ایران با غرب و آمریکا عادی شود. همزمان مایل نیست تنش های ما با غرب و آمریکا به جنگ بینجامد. روسیه می پندارد که در صورت عادی شدن پیوندهای ما با غرب و آمریکا بی درنگ به سمت غرب میرویم.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888578

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • سفر مقام اطلاعاتی روسیه به کره شمالی
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • ظریف: روسیه، ایران را برای مطامع خود فدای آمریکا می‌کند/ دچار خیالبافی هستیم/ لاوروف به روشنی یک موضوع را بازگو کرد
  • ظریف: روسیه، ایران را برای منافع خود فدای آمریکا می‌کند/ برخی می‌خواهند روس‌ستیزی و یا روس‌پرستی خود را ثابت کنند
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه