Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای قوه قضاییه با بیان اینکه کار اصلی شیطان سرپوش گذاشتن بر کارهای غلط با الفاظ زیباست، اظهار کرد: امریکا نیز در همین روال را در پیش گرفته است به طوری که جنایات خود را با عناوین مختلفی همچون دفاع از آزادی و حقوق بشر در مجامع بین المللی توجیه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شلیک به هواپیمای مسافربری و تقدیر از عوامل این قتل عام، ترور سردار سلیمانی، بمباران شیمیایی سردشت با حمایت استکبار جهانی و ناامن سازی کشورهای منطقه و حمایت از گروه‌های تروریستی تنها بخشی از اقدامات وحشیانه استکبار جهانی و مدعیان حقوق بشر در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان‌اینکه بروز انقلاب اسلامی قدرت‌های جهانی را با چالش اساسی روبرو کرد، گفت: قبل از انقلاب اسلامی، دین به عنوان یک تخریب‌گر در عرصه جهانی مطرح و دنیا به ۲ قسمت بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه تحلیل‌گران حتی فکر آن را هم نمی‌کردند که با وقوع یک انقلاب دینی، یک قدرت جدید جهانی ایجاد شود ادامه داد: وقوع انقلاب اسلامی سبب بروز یک قطب جدید در جامعه جهانی شد که پس از فروپاشی شوروی عملا ۲ قطب اسلام به محوریت انقلاب اسلامی و استکبار جهانی باقی ماند.

وی افزود: توافق با استکبار جهانی امری ناممکن است زیرا اختلاف با استکبار ریشه‌ای و حل نشدنی است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: یک طرف که همان جمهوری اسلامی است، معتقد به حاکمیت قوانین الهی و طرف دیگر یا همان استکبار جهانی معتقد به حذف خداوند از روابط اجتماعی است؛ اینکه ما می‌توانیم با آنان سر یک سفره بنشینم از اساس باطل است چرا که یا آنان باید تسلیم ما شوند و یا ما تسلیم آنان شویم. 

وی اضافه کرد: اختلافات موجود مبنایی است و آنان همیشه به دنبال دشمنی با ما بوده‌اند؛ مگر می‌شود طاغوت و خداوند در یک جبهه باشند؟!

وی ادامه راه امام راحل، شهدا و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن پیروزی حق بر باطل عنوان کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم وعده پیروزی حق بر باطل را بارها داده است؛ حال اگر ما مقاومت کنیم، پیروز این میدان خواهیم بود و اگر مقاومت نکنیم قطع یقین کسانی دیگر به جای ما با استکبار جهانی به مقابله بر می خیزند.
 

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی ارومیه ایالات متحده آمریکا قوه قضاییه قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی ارومیه انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی ارومیه ایالات متحده آمریکا قوه قضاییه قاسم سلیمانی استکبار جهانی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق دفاع در مقابل تجاوز اسرائیل بود

 مولوی سید عبدالصمد ساداتی بیان کرد: هر کشوری حق دارد در مقابل تهاجم و تجاوز از خود دفاع کند از این جهت وعده صادق پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به جنایات و زورگویی اسراییل ؛ مشروع است.
 
وی افزود: عملکرد سیاه و کارنامه ننگین رژیم صهیونیستی قابل دفاع نیست، کشورهای مدعی حقوق بشر از جمله آمریکا و کشورهای غرب در حالی اقدام متقابل و بدون خسارت ایران را محکوم کردند که خود نظاره‌گر کشتار غیرنظامیان در غزه هستند.
 
امام‌‌جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: جایی که اطفال و زنان مسلمان به خاک و خون کشیده و آواره می‌شوند برای آنان اهمیتی ندارد و حقوق بشر مطرح نیست.
 
مولوی ساداتی تصریح کرد: رژیم اسراییل کودکان و زنان را قتل عام می‌کند اما بیشتر باعث تأسف است که برخی از کشورهای اسلامی منطقه در همان سمتی ایستاده‌اند که دشمنی آنان بر مسلمانان آشکار است.
 
وی اذعان کرد: ضعف سازمان‌های بین‌المللی و غفلت کشورهای اسلامی باعث شده رژیم اسراییل به جنایات خود ادامه دهد و مسلمانان در سرزمین‌های خود توسط آمریکا و کشورهای غربی تحت ظلم و ستم قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند
  • عملیات وعده صادق دفاع در مقابل تجاوز اسرائیل بود