Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد پهلوان کاشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۱ نفر از بیماران بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای استان تحت درمان قرار دارند.

وی بیان کرد: همچنین ۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که ۱۶ نفر از آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند،این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون روزانه حدود ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که سهم مشهد از این تعداد حدود ۳۵ بیمار جدید در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: میزان فوتی ناشی از کرونا طی هفت روز گذشته در مشهد و خراسان رضوی صفر بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، اکنون ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۲۳۶ هزار و ۶۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت چهار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۱ هزار و ۳۸۳ تن رسیده است.

همچنین هفت میلیون و ۶۱ هزار و ۵۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۲۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

هم‌اکنون ۱۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۲۱ دُز اول، ۵۷ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۱۶۳ دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۴۰۹ دُز سوم واکسن کرونا در ایران تزریق شده و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۵۹۳ دُز رسیده است.

هم اینک ۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار ندارد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد واکسن کووید 19 ویروس کرونا مشهد واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبتلا به کرونا در بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمار مبتلا خراسان رضوی قرار دارند زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۷ فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۱۰ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مراجعه کرده اند.

دکتر مهدی زنگنه در گفت وگو با ایسنا افزود: این خدمات در زمینه های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری ها به مردم و مسافران نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: تمامی پزشکان و کارکنان حوزه بهداشت با تمام قدرت پای کار هستند و در راستای ارتقاء سلامت جامعه گام بر می دارند که رضایتمندی مردم و مسافرین نوروزی را به همراه داشته است.

دکتر زنگنه گفت: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی با همکاری تمامی سازمان های  مردم مرتبط است، امیدواریم با مشارکت هم استانی های عزیز و مسافران نوروزی در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی می توانند مراتب شکایات یا پیشنهادهای خود در خصوص رعایت موارد بهداشتی در اماکن عمومی را از طریق سامانه ۱۹۰ به اطلاع کارشناسان ما برسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز
  • حیات دوباره چند بیمار با اهدای عضو جوان ۳۰ ساله نکایی