Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری این دانشگاه با حضور تیم پزشکی منسجم در مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان از دهه ۷۰ تاکنون در حال خدمت‌رسانی به زوج‌های نابارور است.

وی اضافه کرد: در مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، فلوشیپ‌های فوق‌تخصص نازایی، جنین‌شناس، مامایی، متخصص ژنتیک و متخصص اورولوژی در حال درمان زوج‌های نابارور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: در ابتدا زوج‌های نابارور باید به کلینیک ناباروری این مرکز مراجعه کنند که در سال گذشته در کلینیک نازایی این دانشگاه حدود 2 هزار ویزیت انجام شده است.

قدس با اشاره بر اینکه در این مرکز زوج‌های نابارور از طریق دو روش درمان با دارو و انجام عمل جراحی معالجه می‌شوند، گفت: ۸۰ تا ۱۰۰ زوج از طریق مصرف دارو و ۱۰۰ تا ۱۲۰ زوج نیز با اعمال جراحی بارور می‌شوند.

وی گفت: تمامی خدمات ازجمله اعمال جراحی، عکس‌های رنگی رحم، لاپاراسکوپی برای بیماری‌های زنان و اورولوژی و واریکوسل در همین مرکز انجام می‌شود و آمار ارائه‌شده ناشی از فعالیت‌های درمانی این مرکز بوده که برابر با استانداردهای جهانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: درمان از طریق آی.وی.اف، سی و چهار درصد موفقیت‌آمیز است و ارتقای این مرکز در طرح‌های توسعه دانشگاه قرار دارد که در فضایی بزرگ‌تر و مناسب‌تر آماده ارائه خدمت به مردم هم‌استانی و زوج‌های سایر استان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان ناباروری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دانشگاه علوم پزشکی زوج های نابارور استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی