Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:40:04 GMT

آخرین وضعیت سلامتی استاندار قم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۵۸۷۷

آخرین وضعیت سلامتی استاندار قم

دکتر مهدی مصری  عصر امروز پس از عیادت از استاندار قم در یکی از بیمارستان‌های این شهر گفت: از صبح امروز با خبر شدیم که استاندار محترم دچار ناراحتی و درد قفسه سینه شده اند که پس از اقدامات اولیه برای بررسی و تکمیل روند درمان در بیمارستان بستری  شدند.

به گغته رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم پس از بررسی و انجام اقدامات اولیه درمانی و روند تشخیصی دقیق توسط کادر درمان با توجه به وضعیت درد قفسه سینه و برای تشخیص بهتر، آنژیوگرافی عروق قلبی برای ایشان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: الحمدلله در حال حاضر وضعیت عمومی استاندار قم مناسب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:اقدامات درمانی و دارویی برای ایشان انجام شده است و ان شاءالله به زودی از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد

استاندار سمنان گفت: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه‌های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

وی افزود: در بحث کاهش مصرف مواد مخدر و در بلندمدت ریشه‌کنی این مقوله، می‌توان از ظرفیت مشارکت مردم به بهترین نوع ممکن استفاده کرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: حجم کار شناسایی و کشف در راه‌های مواصلاتی استان مدنظر است و برخورد و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری اقدامات فرهنگی متنوع برای تقویت رویکرد جوانان به برنامه‌های اجتماعی و در راستای تقویت نشاط اجتماعی در دستور کار شورا در سال ۱۴۰۳ باشد.

کد خبر 747138

دیگر خبرها

  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان