Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@17:32:08 GMT

برنامه ویژه برای خداحافظی سیدجلال حسینی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۶۳۷۹

برنامه ویژه برای خداحافظی سیدجلال حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

پس از صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص شد که سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم دیگر در قامت بازیکن در زمین فوتبال حضور نخواهد داشت و قرار است به زودی او به عضویت کادر فنی سرخ‌پوشان دربیاید. این موضوع البته قرار است طی یکی دو روز آینده و پس از عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با سیدجلال حسینی به عنوان عضو کادر فنی رسمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود روز شنبه (دیروز) سیدجلال حسینی در یک نشست خبری از فوتبال خداحافظی کند اما بنابه دلایلی این کنفرانس لغو شد و کاپیتان پرسپولیس تصمیم گرفته تا با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از فوتبال به صورت رسمی خداحافظی کند.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس به دنبال برگزاری یک بازی خداحافظی برای کاپیتان سیدجلال است و به احتمال فراوان این بازی پیش از آغاز لیگ بیست و دوم برگزار خواهد شد.

در صورت فراهم شدن شرایط، تیم پرسپولیس در این دیدار خاص به مصاف ملوان انزلی می‌رود. سیدجلال حسینی فوتبال رسمی خود را از ملوان آغاز کرد و دوران افتخارآمیز از این تیم شمالی آغاز گردید.

در این بازی که به احتمال زیاد کمتر از ۹۰ دقیقه خواهد بود سیدجلال حسینی در نیمه اول با پیراهن ملوان بازی خواهد کرد و در نیمه دوم با لباس پرسپولیس را خواهد پوشید تا در نهایت در میان استقبال هم‌بازیان و دوستان و همچنین حضور هواداران در ورزشگاه به صورت رسمی از دوران بازیگری فوتبال خداحافظی کند. این برنامه‌ای است که باشگاه پرسپولیس به دنبال اجرای آن است و باید دید که این تصمیم عملی خواهد شد یا نه.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیدجلال حسینی باشگاه پرسپولیس خداحافظی از فوتبال باشگاه پرسپولیس سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که ۲ میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، ۲ بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد