Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:28:14 GMT

عملیات تخلیه یک ساختمان هفت طبقه در کرج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۶۴۱۶

عملیات تخلیه یک ساختمان هفت طبقه در کرج آغاز شد

«محمد جمشیدی » یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر ترک خوردگی و خم شدن بخش هایی از یک ساختمان هفت طبقه در خیابان عدل منطقه حیدرآباد کرج، بلافاصله تیم های امدادی از آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

وی بیان داشت: با حکم قضایی دستور تخلیه ساکنان ۱۴ واحد مسکونی این ساختمان آغاز شده و تیم های آتش نشانی در حال تخلیه این ساختمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی گفت: طبق گزارش ها بخش عمده خمیدگی دیوارها و ترک خوردگی این ساختمان مربوط به امروز است و تلاش ها بر این است تا ساکنان آن به مکان های امن انتقال یابند.

وی اظهار داشت: اکنون اعضای ستاد مدیریت بحران فرمانداری کرج و سایر دستگاه های متولی در محل این حادثه حضور دارند.

حدود ۲ هفته پیش ساکنان ۴۰ مسکونی در منطقه حسن آباد کرج به دلیل ترک خوردگی چند ساختمان از محل سکونت خود به مکان های امن انتقال داده شدند.

مناطق حیدرآباد، حسن آباد، حصارک و بخش دیگری از کلانشهر کرج در دهه ۸۰ آماج ساخت وسازهای غیر مجاز و غیر مقاوم قرار گرفتند که اکنون بخشی از این ساختمان ها نیازمند تخلیه و بازسازی هستند. 

کلانشهر کرج بیش از یک هزار هکتار بافت مسکونی فرسوده و غیر مقاوم دارد.

برچسب‌ها آتش نشانی شهرداری کرج کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری کرج کرج آتش نشانی شهرداری کرج کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد