Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ١٠ هزار خانوار آورده اولیه نهضت ملی مسکن را پرداخت کرده‌اند.

سید محسن حمزه لو در گفت و گو با ایسنا افزود: ۱۶۰ هزار ثبت‌نامی نهضت ملی مسکن در این استان وجود دارد که تعداد واجدان شرایط از مرز ۹۰ هزار نفر فراتر رفته است. 

وی بیان کرد: از این میزان واجد شرایط بیش از ۱۰ هزار نفر نسبت به پرداخت وجه اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمزه لو با بیان اینکه مسائل اراضی تعاونی مسکن کوثر نیز در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی بحث و بررسی شد، گفت: این تعاونی از سال ١٣۶٩ درگیر مشکلات و موانع است که امروز با توجه به سیاست‌های دولت مردمی در حمایت و توسعه طرح‌های تولید مسکن تلاش می‌شود راهکارهای قانونی  با همکاری هیئت مدیره عملیاتی شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان یادآورشد: تصمیم‌گیری شد که در صورت پذیرا بودن شهرداری و مدیریت شهری زمین مورد ادعای شهرداری واگذار و سازمان ملی زمین و مسکن اراضی جدیدی را برای شرکت تعاونی در نظر گرفته که آمادگی واگذاری با شرایط تقسیط را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو

ایسنا/آذربایجان غربی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای یافتن فرد مفقودی در ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر نیروها و امکانات را بسیج کرده است.

بر اساس گزارش، مفقودی فردی با هویت معلوم در ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر ۳ تیم امداد و نجات هلال احمر شعبه پیرانشهر و یک تیم داوطلب کوهنوردی به محل اعزام شدند.

به دلیل مه شدید و کولاک برف در  ارتفاعات و عدم دید کافی نجاتگران، عملیات دچار وقفه شد و امدادگران به پایین دست کوهستان مراجعت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی؛ حمید محبوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی طی دستوری به معاون امداد و نجات هلال احمر استان و رییس شعبه هلال احمر پیرانشهر تاکید کرد: با بسیج تمام امکانات و استفاده از نیروهای متخصص و ویژه واکنش سریع جمعیت هلال استان نسبت به جستجوی فرد مفقودی اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سدهای آذربایجان‌غربی ۱۱۳۸ میلیون مترمکعب آب دارد
  • انفجار مین در سردشت ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • پیکر گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا شد
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • مصدومیت ۷۸۵ نفر در حوادث ترافیکی طرح نوروزی در آذربایجان‌غربی
  • جنایات رژیم صهیونیستی نباید به فراموشی سپرده شود 
  • امدادرسانی به ۱۷۰ نفر از متاثرین برف و کولاک در شهرستان تکاب
  • گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو
  • رانش زمین در سردشت یک نفر را مصدوم کرد
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی