Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی سالاروند در سخنانی با اشاره به نتایج تصمیمات کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان لرستان اظهار داشت: با عنایت به ورود موج جدیدی از گرد و غبار به استان، کارگروه اضطرار آلودگی هوای موضوع آئین‌نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک، در مورخ ۱۴۰۱.۴.۵ تشکیل شد.

وی گفت: در این راستا مقرر شد که برای روز دوشنبه ششم تیرماه همه ادارات، ارگان‌های دولتی و بانک‌ها به جز مراکز خدماتی و امداد رسان در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، رومشکان، دورود، چگنی و خرم‌آباد با دو ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح فعالیت‌های خود را آغاز کنند، اما فعالیت‌های اداری در سایر شهرستان‌های استان طبق روال روزهای گذشته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست لرستان افزود: در شرایط آلودگی هوا به خصوص در شهرهای مذکور، همه الزامات بهداشتی و زیست‌محیطی، به خصوص برای افراد حساس و دارای بیماری‌های زمینه‌ای، کودکان، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی و تنفسی رعایت شود، همچنین توصیه می‌شود همه افراد در شرایط آلودگی هوا از تردد غیر ضرور و انجام ورزش در محیط‌های باز خودداری کنند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل حتماً از ماسک استفاده کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد کاظمی حسین طائب لرستان گرد و غبار ادارات محمد کاظمی حسین طائب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکایت همنشینی زباله‌ها پای درختان منطقه جنگلی کومان سپیددشت + فیلم

مدتی است که آلودگی‌های زیست محیطی به ویژه در مناطق جنگلی و سبزه زار‌ها در منطقه جنگلی کومان شهرستان سپیددشت به چشم می‌خورد. آلودگی‌هایی که خطراتی را علاوه بر چرخه طبیعت، برای انسان‌ها نیز به وجود می‌آورد و جبران آن ممکن است سال‌ها به طول بیانجامد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلمی از رها سازی زباله‌ها در پای درختان بلوط در منطقه جنگلی کومان از توابع سپید دشت استان لرستان ابراز نگرانی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: بهزاد الیاسی - لرستان

بیشتر بخوانید:

رنجش اهوازی‌ها از آبگرفتگی در منطقه پردیس ۲ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حکایت همنشینی زباله‌ها پای درختان منطقه جنگلی کومان سپیددشت + فیلم
  • جین بلای جان زمین
  • هوای تهران سالم شد
  • آلودگی هوا به تهران بازگشت
  • آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس
  • بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • کارگروه کاهش آلودگی هوای دزفول تشکیل شد
  • هوای پاک حق هر شهروند یزدی
  • وضعیت نارنجی آلودگی هوا در هندیجان/ ۸ شهر در وضعیت قابل قبول
  • ضرورت تغییر سبد انرژی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان