Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه (6 تیر) در همایش سراسری قوه قضاییه، با درود بر ارواح شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید بهشتی و شهدای گمنام انقلاب اسلامی گفت: انصافا با تدبیر مقام معظم رهبری در چند سال اخیر و دقت نظر ایشان در انتصاباتشان در قوه قضاییه این امید ایجاد شده که این قوه در مسیر درست قرار گرفته است و امروز در دوره آقای اژه ای اتفاقات مثبتی در این قوه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس گفت: بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم نقشه راه و سند چشم‌انداز ما برای آینده است و با نگاه به گذشته و کسب تجربه باید به سمت آینده بهتر حرکت کنیم.

قالیباف تصریح کرد: یکی از ویژگی های شهید بهشتی این بود به موضوعی که معتقد بود همان را بیان می‌کرد و خود را ملزم به رفتن به سمت آن می کرد. شهید بهشتی همواره به سمت عدالت محوری حرکت می کرد و همواره جاذبه حداکثری داشت و دافعه کمتری در خود ایجاد می کرد.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: قالیباف همایش سراسری قوه قضاییه بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 744630

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تاب‌آوری اقلیمی چیست؟
  • قالیباف: اگر از اسراییل غلط دیگری سر بزند، پاسخ ایران شدیدتر خواهد بود
  • هشدار قالیباف به اسرائیل و آمریکا؛ اگر غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود
  • سیلی به دشمن صهیونیستی درس‌آموز بود
  • قالیباف: سیلی به دشمن صهیونیستی درس‌آموز بود
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی/ اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم
  • هشدار قالیباف به اسرائیل
  • هشدار قالیباف به اسرائیل و متحدانش
  • واکنش قالیباف به حمله سپاه به سرزمین‌های اشغالی