Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران خبرازتوزیع 2هزار کالای لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان راداد. 
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری،، سید موسی عمادی ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران اظهار داشت: دو هزار بسته سبد معیشتی و همچنین  دوهزار کالای لوازم ضروری زندگی به نیازمندان با اولویت مناطق محروم در قالب رزمایش کمک مومنانه اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌        
عمادی افزود: بسته سبد معیشتی و کالای لوازم ضروری زندگی با مشارکت خیران تهیه شده است.        
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران تصریح کرد: کالای لوازم ضروری زندگی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، آبگرمکن، لباس شویی، جاروبرقی، اتوبخار، پنکه و فرش است.    
وی بیان داشت: بسته سبد معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند و... است که با کمک خیران تهیه شد.         
عمادی با بیان اینکه 80 هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، از همراهی و مشارکت خیران در راستای کمک به نیازمندان تقدیر کرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزیع 2هزار کالای لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در ایام ماه رمضان تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی با ارزش ۹ میلیارد تومان با کمک خیرین، مشارکت مردمی و کمیته امداد میان خانواده های مددجوی کمیته امداد توزیع شد.

معافی افزود: در سال گذشته در جشنی ۱۰۰ هزار سرپرست خانواده کمیته امداد در کشور با حضور رئیس جمهور با کمک کمیته امداد و دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغال و آموزش‌های مهارتی به خودکفایی رسیدند که سهم مازندران ۴ هزار سرپرست خانواده بوده که اکنون به توانمندی اقتصادی رسیدند و دیگر مددجو نیستند.

او از توانمندسازی و استقلال اقتصادی ۲۳ هزار سرپرست خانواده در طرح آموزش، مهارت، کارآفرینی و استفاده از تسهیلات اشتغال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: جذب هزار و یکصد میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال توسط این اداره کل که بیش از ۷۰ درصد این تسهیلات به جوانان جویای کارغیر مددجو این نهاد اختصاص داده شد و متقاضیان جوان جویای کار دهک ۱ تا ۵ می‌توانند با مراجعه به سایت (حیات) ثبت نام و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

حجت السلام حیدری مدیر کل اوقاف مازندران نیز در این آیین از اجرای طرح "قرار یار یازدهم" خبر داد و گفت: در هر ماه این سبد معیشتی میان خانواده های کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی افزود: از اسفند سال گذشته تا کنون حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵/۱ میلیون تومان میان خانواده‌های کم بر خوردار توزیع شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد