Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه تارنمای خبری لبنانی " النشره "، رژیم صهیونیستی به همین منظور اخیرا تصمیم گرفته تا عناصر مزدور قدیمی خود موسوم به ارتش جنوب لبنان به فرماندهی آنتوان لحد را سروسامان دهد.

ارتش رژیم اشغالگر قدس در همین رابطه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت صهیونیستی در نظر دارد به کهنه سربازان ارتش آنتوان لحد بخاطر پشت سر گذاشتن دوره چهار ساله خدمت خود در جنوب لبنان هدیه ای اعطا نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این هدیه به منظور قدردانی از کهنه مزدوران لبنانی بخاطر مشارکت شان در جرم و جنایت های بی شمار نیروهای اشغالگر اسرائیلی در نظر گرفته شده است.

بر همین اساس رژیم صهیونیستی در نظر دارد به هر یک از عناصر یاد شده کمک هزینه خرید مسکن به میزان ۵۵۰ هزار شیکل (معادل 150 هزار یورو) پرداخت کند که به آن دسته از مزدوران لبنانی پرداخت خواهد شد که طی سال های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۶ در خدمت صهیونیست ها قرار داشتند البته لازمه چنین پرداختی آن است که عناصر یاد شده مقیم سرزمین های اشغالی فلسطین باشند.

این در حالی است که بحران مسکن تقریبا ۴۰۰ خانواده عناصر یاد شده در فلسطین اشغالی تا کنون لاینحل باقی مانده است.

مزدوران شبه نظامی ارتش آنتوان لحد موسوم به 'ارتش جنوب لبنان ' که ۲۲ سال پیش به همراه صهیونیست ها از لبنان فرار کردند در فلسطین اشغالی تغییر دین داده و یهودی شده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، وضعیت زندگی مزدوران ارتش آنتوان لحد که به اسرائیل گریختند به مرحله بازگشت ناپذیر رسیده به طوری که عده ای از این مزدوران با تغییر دین خود، آشکارا به عنوان یک یهودی زندگی می کنند.

اعضای شبه نظامی مزدور رژیم صهیونیستی که در جریان اشغال لبنان از سوی صهیونیست ها در خدمت آنان بودند، در سال ۲۰۰۰ میلادی ( ۱۳۷۹ ) به همراه اشغالگران از لبنان گریختند اما ارتشی که این مزدوران سال ها در خدمتش بودند و انواع سرسپردگی را برایش به اثبات رسانده و در این راه به میهن و ملت خود خیانت کردند، پاسخی مناسب و در حد و اندازه خدمت و مزدوری آنان نداده است.

۲۲  سال است که این مزدوران در فلسطین اشغالی زندگی می کنند اما هنوز نشان مزدوری از روی پیشانی این افراد برداشته نشده و آنان برای تبدیل شدن به یک شهروند عادی با مشکلات جدی مواجه هستند.

شبکه اول تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت مشکل این افراد دلتنگی و علاقه به میهن و خاک لبنان نیست بلکه به این دلیل که اسرائیل نمی خواهد آنان را مانند یک شهروند به رسمیت بشناسد.

همین شبکه صهیونیستی فاش کرد نیمی از مزدوران ارتش لحد راه تازه ای را برای تثبیت موقعیت خود در فلسطین اشغالی پیدا کردند، آنان از دین خود دست کشیده و خود را یهودی خوانده اند.

برخی از این افراد برای خود نام های یهودی برگزیده و طبق آیین یهود نیز ازدواج کرده اند. آنان می گویند برایشان مهم نیست که خانواده هایشان در لبنان از این تغییر دین ناراضی باشند.

مزدورانی هم که یهودی نشده اند، به دنبال راهی برای گذران زندگی و استفاده هرچه بیشتر از پناهگاهی به نام اسرائیل هستند.

یهودی شدن مزدوران آنتوان لحد به هر دلیل که باشد، نشان می دهد این افراد به مرحله برگشت ناپذیر در روابط خود با میهن و ملت رسیده اند. گزارش برخی رسانه ها حاکی است که این مزدوران و اعضای خانواده هایشان خدمت در ارتش اسرائیل و جنگ در کنار اسرائیلی ها در سرزمین های اشغالی فلسطین را پذیرفته اند.

یاد آور می شود شبه نظامیان آنتوان لحد طی دوران اشغال لبنان، خیانت های بسیاری به مردم لبنان کردند که اداره بازداشتگاه خیام در جنوب لبنان و شکنجه مردم در این زندان مخوف، تنها یکی از نمونه های خیانت آنان بود.

ارتش جنوب لبنان یکی از گروه‌های اصلی درگیر در جنگ داخلی لبنان بود. افسران عضو این نیرو، عمدتا از مسیحیان مارونی بودند.

در طول جنگ داخلی لبنان، این نیروها متحد اصلی رژیم صهیونیستی بودند و با شعار «بیرون‌کردن فلسطینی‌ها از خاک لبنان»، با نیروهای وابسته به سازمان آزادی‌بخش فلسطین و متحدان‌اش از جمله جنبش امل، حزب‌الله لبنان و ارتش سوریه می‌جنگیدند.

اولین فرمانده ارتش جنوب لبنان، یک سرگرد مسیحی ارتش لبنان به نام سعد حداد بود. پس از مرگ وی در سال ۱۹۸۴ میلادی، ژنرال آنتوان لحد تا سال ۲۰۰۰ میلادی، فرمانده ارتش جنوب لبنان بود. وی پس از هم‌پاشیدگی مواضع ارتش جنوب لبنان در پی خروج نیروهای رژیم صهیونیستی، با درخواست پناهندگی از این رژیم به تل آویو گریخت.

۱۴۸۷

برچسب‌ها سازمان آزادی‌بخش فلسطین ایرنا لبنان اسرائیل حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آزادی بخش فلسطین ایرنا لبنان سازمان آزادی بخش فلسطین ایرنا لبنان اسرائیل حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی فلسطین فلسطین اشغالی ارتش جنوب لبنان رژیم صهیونیستی آنتوان لحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد