Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@01:26:32 GMT

یک افسر اماراتی به دانشکده نظامی تل‌آویو پیوست

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۰۶۷۲

یک افسر اماراتی به دانشکده نظامی تل‌آویو پیوست

برای اولین بار در تاریخ رژیم جعلی اسرائیل، یک افسر اماراتی به دانشکده امنیت داخلی این رژیم پیوست.

به گزارش مشرق، یک افسر اماراتی از نیروی هوایی امارات برای اولین بار در تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی به دانشکده امنیت داخلی این رژیم پیوست.

بر اساس گزارش خبرگزاری «کان»، این افسر با درجه سرهنگی، خلبان جنگنده f۱۵ نیروی هوایی امارات است و در سال تحصیلی جدید دانشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به این دانشکده می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، این امر با موافقت بالاترین سطوح در امارات بویژه «محمد بن زاید» رئیس این شیخ‌نشین انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

کاخ سفید: از عادی سازی روابط تل‌آویو با کشورهای عرب منطقه حمایت می‌کنیم

مغرب، اردن، مصر، امارات، بحرین و سودان شش کشور  عربی بودند که با میانجیگیری دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دست به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی زدند.

امارات، بحرین جزو اولین کشورهایی بودند که با وساطت آمریکا با رژیم صهیونیستی روابط خود را عادی‌سازی کردند.

در همین راستا، اردیبهشت ماه گذشته شرکت هواپیمایی امارات عربی متحده از نخستین پرواز رسمی به فرودگاه «بن گورین» در تل‌آویو پایتخت رژیم موقت صهیونیستی خبر داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اسرائیل عادی سازی روابط با اسرائیل عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی امارات خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست وزیر قطر روز گذشته با «طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات و نایب امیر ابوظبی در شهر دوحه (پایتخت قطر) دیدار و گفت و گو کرد.

بنابر اعلام وزارت خارجه قطر، دو طرف در این دیدار در ارتباط با روابط دوجانبه و برخی موضوعات منطقه ای و بین المللی دارای اهتمام مشترک گفت و گو کرده اند.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) نیز در این باره گزارش داد که نخست وزیر قطر و مشاور امنیت ملی امارات در این دیدار در ارتباط با موضوعات مختلف تبادل نظر کرده اند.

این دیدار در شرایطی انجام شد که طی روزهای اخیر منطقه شاهد پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی بود که طی آن ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر صهیونیست ها به ویژه علیه کنسولگری ایران در دمشق، اراضی اشغالی را آماج حملات موشکی و پهپادی خود قرار داد.

کد خبر 6085668 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • شکست پروژه ژاندارم نیابتی
  • عمق وابستگی نظامی- امنیتی رژیم صهیونیستی به آمریکا چقدر است؟