Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌حسین دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کسب عنوان دوم شنای نابینایان کشور توسط تیم استان یزد خبر داد و اظهار کرد:‌ بیست و هفتمین دوره مسابقات شنای قهرمانی کشور مسافت بلند آقایان به صورت مشترک با فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین زیر نظر کمیته جهانی IPC در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و ورزشکاران یزدی توانستند رتبه دوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران نابینا و کم بینای استان یزد توانستند تعداد ۵۱ مدال رنگارنگ در این دوره از مسابقات را کسب کنند و در رشته های تیمی و انفرادی خوش بدرخشند.

رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: این ورزشکاران در دو رده جوانان و بزرگسالان در مسابقات حضور داشتند که در رده سنی جوانان در این دوره از مسابقات علی حسن زاده توانست ۸ مدال طلا کسب کند که 4 مدال طلای وی تیمی و ۴ طلا نیز انفرادی بود.

دشتی ادامه داد: سید علی موسوی نیز ۶ مدال طلا کسب کرد که ۴ مدال طلای او تیمی و ۲ مدال نیز انفرادی بوده است.

وی افزود: در رشته تیمی نیز،‌ فرهاد باریک زهی و طاها عرفان‌فر موفق به کسب  ۴ مدال طلا شدند.

رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان یزد تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که در 4 رشته تیمی برگزار شد تیم‌ها به صورت جداگانه حضور پیدا کردند و در رشته های چهار در پنجاه و چهار در صد متر تیمی توانستند مدال طلا کسب کنند.

دشتی تصریح کرد: در رشته بزرگسالان نیز ابوالفضل قاسمی توانست ۴ مدال طلا و یک مدال نقره و دو برنز کسب کند و سید مهدی میردهقان نیز توانست ۳ مدال طلا و ۲ نقره و دو برنز کسب کند.

وی گفت: حسین دشتی نیز ۲ مدال نقره و دو مدال برنز و مهدی میرحسینی نیز سه مدال نقره و  سه برنز و علی ناصر دهقان نیز یک نقره و دو برنز و عماد منتظری نیز یک مدال برنز کسب کردند.

رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان یزد با اشاره به این‌که در رده تیمی نیز در سه رشته موفق به کسب یک مدال نقره و دومدال برنز شدیم خاطر نشان کرد:‌ جمع مدال‌های طلا ۲۹ مدال، نقره ۱۰ مدال و 12 مدابل برنز بوده است.

وی با اشاره به این‌که در هر دوره بهترین شناگران انتخاب می‌شوند اظهار کرد: علی حسن‌زاده با هشت مدال طلا و ثبت دو رکورد ملی در رده جوانان، و ابوالفضل قاسمی با ۴ مدال طلا و ثبت سه رکورد ملی در رده بزرگسالان  به عنوان شناگران انتخاب شدند.

گفتنی است: در نتایج تیمی مشهد رتبه اول و استان یزد با 300 امتیاز رتبه دوم مسابقات و استان تهران رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی شنای کشور شناگران نابینا و کم بینا استان یزد مدال دوره از مسابقات مدال نقره ۴ مدال طلا مدال طلا استان یزد نقره و دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ولادیمیر موروزوف 31 ساله دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک 2012 در ماده 4 در 100 متر امدادی آزاد، قهرمان اروپا، دارنده مدال‌های متعدد قهرمانی جهان و اروپا، قهرمان چندگانه جهان و اروپا در مسافت کوتاه به دوران حرفه‌ای خود پایان داد.

این شناگر مشهور روسی گفت: همیشه هدف من این بود که تا پیش از المپیک لس‌آنجلس شنا کنم. اما ابتدا کووید بود، سپس رویدادهای دیگر که به دلیل آن ورزشکاران روسی اجازه رقابت پیدا نکردند. از سویی 31 ساله شدم و عواملی که نمی‌توانستم کنترل‌شان کنم. بنابراین من حرفه ورزشی خود را به پایان رساندم.

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان