Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت واقعه هفتم تیر بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ یادآور اقدام تروریستی و ضد بشری منافقین کوردل و خائن در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی است که در پی آن سیدالشهدای انقلاب اسلامی آیت الله دکتر بهشتی (ره) و ۷۲ یاور امام و انقلاب در کربلای سرچشمه به ملکوت اعلی پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام لایه‌های نفاق را آشکار کرد و نقاب دروغین شعار آزادی را از چهره کریه منافقین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشت و کوس رسوایی شأن را تا ابد در کرانه هستی نواخت.

کثرت اقدامات تروریستی در بازه‌های زمانی ششم لغایت ۱۲ تیرماه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچون سوء‌قصد نافرجام به حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) رئیس جمهور محترم وقت، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام و انقلاب، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق و شهادت ۱۱۰ نفر و مجروح شدن ۵ هزار تن، به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین و آیت‌الله صدوقی امام جمعه یزد، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس و به شهادت رساندن ۲۹۰ مسافر و خدمه هواپیما، تنها گوشه‌ای از ماهیت پلید و سیاه حقوق بشر آمریکایی است.

آری، اتحاد شوم نفاق داخلی و استکبار جهانی از آغارین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی نمایان گر شدت بغض و کینه مخالفان اسلام ناب محمدی (ص) از شکل گیری حکومتی مبتنی بر اندیشه مترقی ولایت فقیه و مردم سالاری دینی در عصر ظلمت و جاهلیت بود.

رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در پی این جنایت فرمودند: «اشخاصی بودند که آن قدری که من از آن‌ها می‌شناسم از ابرار بوده‌اند، از اشخاص متعهد بوده‌اند که در رأس آن‌ها مرحوم شهید بهشتی است… و آنچه که من راجع به ایشان متأثر هستم، شهادت ایشان در مقابل او ناچیز است و آن مظلومیت ایشان در این کشور بود… این کوردلان مدعی مجاهدت برای خلق، گروهی را از خلق گرفتند که از خدمتگزاران فعال و صدیق خلق بودند… شما با اسم خلق از دشمنان خلق و راه صاف کنان چپاولگران شرق و غرب می‌باشید.»

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز در مورد این واقعه می‌فرماید: «وقتی به حادثه هفتم تیر نگاه می‌کنیم، معنای بزرگی در این واقعه تلخ وجود دارد، که با همه تلخی، آن معنا شیرین است؛ و آن عبارت است از زنده بودن، پویا بودن، بالنده بودن انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی.»

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تاریخ ساز هفتم تیر و تبریک هفته قوه قضائیه به مجاهدان و رهروان سیدالشهدای انقلاب اسلامی در قوه قضائیه، اعلام می‌دارد؛ امت شهید پرور و انقلابی ایران، با آگاهی و بصیرت، قدم در راه این نظام مقدس و آرمان‌های الهی آن نهاده اند و اقدامات ذلیلانه کوردلان منافق تحت حمایت شیطان اکبر و رژیم منفور صهیونیستی نه تنها خللی در عزم و اراده راسخ امت حزب الله ایجاد نکرده، که ما را مصمم‌تر در حرکت در این راه پرافتخار و نورانی تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) خواهد کرد. ان شاالله.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس منافقین شهدای هفت تیر جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد

پس از پیروزی انقلاب، در شرایطی که دشمنانِ کمین کردهِ انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان نا آگاه، نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سر می‌دادند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، بنیانگذاران جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) هوشمندانه به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهاد و توطئه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد و طی پیامی، با قاطعیت بی نظیر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش، فرمان تاریخی و مهمی را صادر فرمود و روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کرد. زیرا از ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ و دیدار همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) ارتشی‌ها با سرعت بیشتری به انقلاب اسلامی پیوستند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از همان آغازین روز ها، کار خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران شروع کردند. اولین درگیری و نا آرامی در منطقه ترکمن صحرا و در نزدیک مرز‌های شوروی سابق توسط گروهک‌های چپ و مزدوران استکبار با هدف خودمختاری منطقه آغاز شد، که با اعزام یگانی از کارکنان داوطلب نیروی زمینی ارتش سرکوب شدند.
ارتش به سراغ کنترل ناآرامی‌های سایر مناطق مثل کردستان و آذربایجان غربی رفت. همزمان جنگ روانی علیه ارتش در داخل و خارج کشور به راه افتاد و به دنبال آن بودند تا ارتش را یک نیروی ضد مردمی و عامل امپریالیسم معرفی کنند که همچنان سرکوب مردم را ادامه می‌دهد و لذا باید منحل شود! و جای خود را با یک ارتش به اصطلاح خَلقی یا بی طبقه توحیدی و.. عوض کند. همین جوسازی‌ها سبب شد، شهید سپهبد، ولی الله قرنی اولین رییس ستاد مشترک ارتش پس از تغییر رژیم شاه طی نامه‌ای استعفای خود در روز‌های اول فروردین ۱۳۵۸ را به امام خمینی (ره) تقدیم کند.
کمتر از یک ماه بعد، سپهبد قرنی توسط گروهک فرقان ترور شد و به شهادت رسید تا علاوه بر آثار جنگ روانی سنگینی که بطور مستقیم و غیر مستقیم توسط دشمنان خارجی، طیف ضدانقلاب، منافقین، حزب توده و عناصر نا آگاه در ارتش جریان داشت، بی انضباطی، سستی و عدم تمکین از فرماندهان نیز به مشکلات ارتش اضافه شود.
مشکلات فراوان ارتش سبب شد تا فرماندهان وقت ارتش جمهوری اسلامی ایران با درخواست وقت ملاقات از امام خمینی (ره) برای بیرون رفتن از این وضعیت چاره اندیشی کنند و از امام (ره) بخواهند ایشان فرماندهی خود بر کل نیرو‌های مسلح را مجدداً اعلام نمایند، تا با استفاده از این حکم حکومتی قوام و انضباط بر ارتش برگردد. امام خمینی (ره) نیز با صدور پیامی تاریخی در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ خطاب به ملت، سنگ بنای روز ارتش را گذاشتند. با این اقدام حکیمانه امام خمینی (ره) ارتش برای همیشه در کنار نیرو‌های مسلح کشور ماندگار شد.
درود خداوند بر ارتشیان با وفا و مدافعان از حریم کشور ایران، به ویژه شهداء گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران.

دیگر خبرها

  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • علم الهدی: در صورت هر حماقت اسرائیل، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد