Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد یحیی زاده بعد از ظهر دوشنبه در نشست با نمایندگان رانندگان کامیون‌های کمپرسی فعال در حمل مصالح ساختمانی و شن و ماسه به استان گیلان اظهار کرد: ساماندهی تردد کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی با هدف جلوگیری از تخریب راه‌های ارتباطی شهرستان با جدیت پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه رانندگان باید به قوانین وضع شده تمکین کنند، گفت: مقررات جدید برای قانونمند شدن فعالیت کامیون‌های حامل شن و ماسه از خلخال به استان گیلان در راستای حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تخریب سطح آسفالت و زیر سازی راه‌های ارتباطی خلخال به آسالم و خلخال به پونل و تسهیل عبور و مرور سایر خودروهای عبوری از این مسیرها اتخاذ شده و با متخلفین برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: اقداماتی که اخیراً شروع شده مانند توزین کامیون و بار، صدور بار نامه، لزوم داشتن کارت هوشمند، مصوب شورای تأمین شهرستان بوده و همه رانندگانی که اقدام به حمل مصالح ساختمانی به استان گیلان می‌کنند، موظف به رعایت قوانین و مقررات هستند.

یحیی زاده تصریح کرد: پیش از این خواسته‌ها و مطالبات رانندگان کامیون‌های فعال در کار حمل شن و ماسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است و تمامی خواسته‌های رانندگان از جمله انجام برخی امور جهت تسهیل صدور بارنامه در جهت حمایت از رانندگان کاهش یافته است.

وی افزود: رانندگان کامیون‌های کمپرسی فعال در مسیر خلخال به گیلان علاوه بر رعایت تناژبار، دریافت بارنامه و سلامت فنی خودرو باید ساعات کاری اعلام شده را رعایت کنند.

کد خبر 5524870

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری خلخال کارت هوشمند استان گیلان مهر خلخال تردد وسایل نقلیه جاده بوشهر خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی سنندج شیراز قوه قضاییه هفته قوه قضاییه اردبیل خراسان رضوی مشهد آمار کرونا گرد و غبار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا

دریافت 31 MB کد خبر 6086392

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا