Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان ایران در مسابقات آسیایی خوش درخشیدند.

تیم ملی تکواندوی بانوان ایران با هدایت مینو مداح بر سکوی نخست آسیا ایستاد اما تیم ملی مردان که با هدایت بیژن مقانلو ناکام در کسب مدال طلا بود در نهایت به عنوانی بهتر از پنجمی آسیا نرسید.

به گزارش طرفداری، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا به مدت ۴ روز و با حضور ۲۹۹ تکواندوکار از ۳۴ کشور به میزبانی کره جنوبی در شهر چانچئون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا،تیم ملی تکواندوی بانوان ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره، یک برنز عنوان نخست را کسب کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

چین با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز و 379 امتیاز نایب قهرمان شد وکره جنوبی میزبان مسابقات  با ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز با 347 امتیاز در جای سوم ایستاد.

اما تیم ملی تکواندوی مردان ایران در نخستین تجربه بیژن مقانلو پس از بازگشت به تیم ملی به عنوان سرمربی، نمایش ضعیفی داشت و بدون کسب مدال طلا با کسب 3 مدال نقره و یک برنز از رفتن بر روی سکو بازماند و به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.

ازبکستان  با ۴ مدال طلا  و 501 امتیاز قهرمان شد، کره جنوبی با ۳ طلا و ۲ برنزو 421 امتیاز در جای دوم ایستاد، اردن با 4 نقره و یک برنز و 239 امتیاز سوم شد و چین نیز با یک طلا، یک نقره و یک برنز و مجموع 207 امتیاز، بالاتر از ایران قرار گرفت. تیم ملی ایران با سه نقره، یک برنز و 187 امتیاز پنجم شد.

در مجموع رده بندی نهایی مردان و زنان، ایران با ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۲ برنز عنوان سوم را کسب کرد. کره جنوبی با ۵ طلا، یک نقره و ۴ برنز قهرمان شد و ازبکستان با ۴ طلا، یک نقره و 2 برنز در جای سوم ایستاد. تیم‌های چین با ۳ طلا، ۳ نقره، ۲ برنز و اردن با یک طلا و ۴ نقره و یک برنز چهارم و پنجم شدند. 

اخبار داغ 

انتشار فیلم های عجیب از کمپ ناصر حجازی؛ مخروبه ای به نام زمین اختصاصی! جو مبهم پیرامون خداحافظی سیدجلال حسینی با پیام مشترک پرسپولیسی ها جرارد پیکه تلفن همراه یک عکاس را شکست! رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا در فصل 23-2022

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی تکواندوی نقره و یک برنز بانوان ایران یک برنز مدال طلا یک نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس بین‌المللی بیشکک که از روز پنج شنبه در کشور قرقیزستان آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال وزن‌های مختلف به پایان رسید. بوکسور‌های کشورمان پس از توقف چندین ساعته در فرودگاه دبی به علت طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک شدند و در این مسابقات حضور پیدا کردند.    در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به نشان ارزشمند نقره دست یافتند.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف از ازبکستان و الیاس ماگمادوف از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و در حالیکه برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف ازبکستانی و توکتوسونلو قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان دادایف از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید.   پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به نشان برنز دست یافته بود.   با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان