Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از فوت یک کودک و مصدوم شدن ۳ نفر در حادثه‌ای در ملارد بر اثر انجام رسم نادرست تیراندازی در عروسی خبر داد و گفت: داماد و پدرش بازداشت شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران، اظهار کرد: بامداد روز دوشنبه پس از پایان مراسم عروسی در شهرک طلائیه ملارد، در مراسم عروسی پدر داماد در پی انجام رسمی که داشتند با تفنگ ساچمه‌ای وارد جشن شده و به دلیل سهل‌انگاری تیری از تفنگ پرتاب شده و چند مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این حادثه یک کودک فوت شده و مادر و دو کودک دیگر در بیمارستان بستری شدند که طبق گزارش رسیده حال مادر مساعد نیست.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: حمل هرگونه سلاح سرد و گرم توسط شهروندی که مجوز حمل نداشته باشد، ممنوع است و درصورت اخذ مجوز صرفا جهت انجام کارهای ذکر شده در مجوز باید استفاده شود.

وی با بیان اینکه مقام قضایی با این مسئله حتما برخورد کرده و براساس ضوابط و قوانین موجود تصمیم‌گیری می‌کند، خاطر نشان کرد: پدر داماد و داماد توسط نیروهای انتظامی بازداشت شده و در بازداشت به سر می‌برند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیراندازی عروسی ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش طی در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان اظهار کرد: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.
وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم
  • تیراندازی به چند شئ پرنده انجام شد
  • فرمانده کل ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی