Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@21:52:24 GMT

◄ آغاز فروش ۴ محصول ایران خودرو بدون قرعه کشی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۴۴۹۰

◄ آغاز فروش ۴ محصول ایران خودرو بدون قرعه کشی

تین نیوز

ثبت نام ۴ محصول گروه ایران خودرو بدون قرعه کشی از امروز (دوشنبه ۶ تیرماه) در سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز شد.

به گزارش تین نیوز، عرضه محصولات این گروه خودروسازی بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز در قالب پیش‌فروش مشارکت در تولید است و ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس؛ متقاضیان با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس com.iranecar.sale نسبت به انتخاب یکی از محصولات مورد نظر خود اقدام کرده و در صورت انتخاب یکی از محصولات ایران خودرو، به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale انتقال داده می شوند.

گروه ایران خودرو، پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات تارا دستی و اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را در این طرح به فروش می رساند.

مبالغ پیش پرداخت در این بخشنامه، کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودروست. همچنین سود مشارکت در طرح ۶ درصد و سود انصراف نیز ۳ درصد اعلام شده است.

نام نویسی برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامیست.

براساس اعلام ایران خودرو، حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

لازم به یادآوری است؛ ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نیست. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود همچنین سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه هم در رهن نمی باشد.

زمان تحویل خودروها از مرداد تا اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو تین آخرین سایپا ایران خودرو سامانه یکپارچه فروش خودرو ایران خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنزا زد9 جی تی ؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز (+تصاویر)

عصر ایران- دنزا برند خودرویی متعلق به گروه BYD چین است که حدودا از 4 سال قبل فعالیت خود را با معرفی محصولات الکتریکی آغاز کرد و اولین خبری که در رابطه با دنزا منتشر شد به شاسی بلندی با نام اکس مربوط بود که در گروه خودرو عصر ایران نیز معرفی شد(اینجا)

دنزا زد9 جی تی پرچمدار جدیدی است که توسط بی وای دی معرفی شده است و مهم ترین رویداد مرتبط با برند دنزا تا به امروز محسوب می شود. با توجه به اطلاعاتی که از دنزا زد9 جی تی در اختیار رسانه ها قرار گرفته این خودرو الکتریکی حدود 5.2 متر طول دارد. برخی سایت ها به ابعاد دقیق خودرو اشاره کرده اند: 5180 میلیمتر طول/ 1990 میلیمتر عرض / 1500 میلیمتر ارتفاع/ فاصله بین محورها 3125 میلیمتر.

بال فعال(الکتریکی) عقب و سقف پانورامیک نیز از دیگر ویژگی های تایید شده دنزا زد9 جی تی هستند.

دنزا زد9 جی تی

این چینی مجهز به 3 موتور الکتریکی است که مجموعا 952 اسب بخار خروجی دارند. تک موتوری که با محور جلو در ارتباط است 308 اسب بخار و دو موتور مرتبط با محور عقب هر کدام 322 اسب بخار خروجی دارند. وزن خالص خودرونیز 2875 کیلوگرم است. بیشینه سرعت 240 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

بی وای دی از باتری بلید ال اف پی برای زد9 جی تی استفاه می کند که هنوز جزئیات آن مشخص نشده است. سامانه لیدار و پنل های فیبرکربن در تزئینات بدنه از دیگر ویژگی های این محصول است.

برخی منابع خودروئی بر حضور مرسدس بنز در توسعه محصولات دنزا اشاره دارند که باید بگوئیم زمان راه اندازی برند، ائتلافی 50:50 میان مرسدس بنز و بی وای دی وجود داشت اما مرسدس در دسامبر 2010 از این پیمان خارج شد و سهم خود را به 10 درصد کاهش داد. پس از آن دنزا 3 خودرو الکتریکی جدید معرفی کرد که شامل مدل های مینی ون دی9، ان7 و ان8 بود. بنابراین زد9 جی تی چهارمین محصول دنزا خواهد بود.

به رغم سهم 10 درصدی مرسدس در دنزا، هیچ اطلاعاتی قابل استنادی در رابطه با مشارکت کمپانی آلمانی در طراحی و تولید زد9 جی تی وجود ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دنزا N7 ؛ ماشین چینی حسابی! (+عکس)

دیگر خبرها

  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • دنزا زد9 جی تی ؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز (+تصاویر)