Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های صهیونیستی از ایجاد ۱۵ مرکز دیده بانی توسط حزب الله لبنان در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایران اکونومیست، این رسانه ها روز دوشنبه اعلام کردند که مراکز دیده بانی حزب الله بر شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین مشرف است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، پست های دیده بانی حزب الله را شبیه پست دیده بانی حماس مشرف بر شهرک صهیونیست نشین "نتیف هعسرا" دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم صهیونیستی ۲۸ خردادماه یک نقطه دیده بانی متعلق به حماس در شمال بیت لاهیا را با سه موشک هدف قرار داد و منهدم کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) این مرکز دیده بانی مشرف بر شهرک "نتیف هعسرا" را پس از چند ساعت بازسازی کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: حزب الله لبنان ، رژیم صهیونیستی ، فلسطین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی فلسطین دیده بانی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان به شکست این رژیم در جنگ با حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که رژیم صهیونیستی جنگ را در جبهه شمالی باخته است؛ چرا که ۶۲ هزار نفر از این منطقه‌ها تخلیه شده‌اند و به هتل‌ها و آپارتمان‌ها منتقل شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به شکست مداوم رژیم صهیونیستی در برابر حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ در جبهه شمالی این رژیم، اعلام کردند که نزدیک به ۳۰ هزار شهرک‌نشین به خواسته خود این منطقه‌ها را ترک کرده‌اند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها نزدیک به ۴۰ درصد از کسانی که از منطقه‌های شمالی تخلیه شده‌اند به عدم بازگشت به این منطقه‌ها می‌اندیشند و ۳۸ درصد از کسانی که به صورت مستقل منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده‌اند نیز عدم بازگشت به این منطقه‌ها را بررسی می‌کنند.

هم‌چنین با تداوم عملیات حزب‌الله لبنان علیه مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی و ناگزیرشدن صهیونیست‌ها نسبت به تخلیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین ساخته‌شده در این منطقه‌ها، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در خصوص شهرک‌نشینان مستقر در این شهرک‌های صهیونیستی منتشر کردند.

این رسانه‌ها با نگران‌کننده توصیف‌کردن این اطلاعات اعلام کردند که از هر ۴ جوان صهیونیستی که از شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال سرزمین‌های اشغالی تخلیه شده‌اند، یک جوان صهیونیست دچار افسردگی شده است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نیمی از این جوانان صهیونیست دچار انزوا شده‌اند. همچنین این رسانه‌ها تاکید کردند که رفتارهای خطرناک در میان این شهرک‌نشینان صهیونیست تشدید شده است.

کد خبر 6084868

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم