Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:14:36 GMT

سیلوی ۱۵ هزار تُنی در سقز به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۶۰۸۰

سیلوی ۱۵ هزار تُنی در سقز به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر دوشنبه با حضور استاندار کردستان دو طرح کشاورزی شامل سیلوی ۱۵ هزار تنی در روستای بیگ اویسی، فاز دو مجتمع مرغ مادر ۴۰ هزار قطعه ای کابوک در روستای بغدکندی و همزمان ۱۲ طرح کشاورزی در شهرستان سقز افتتاح و به بهره برداری رسید.

بهرام کوشکی، مدیر تعاون روستایی استان کردستان در آیین افتتاح طرح سیلوی ۱۵ هزار تنی در روستای بیگ اویسی سقز اظهار داشت: شرکت تعاونی روستایی تُرجان برای این طرح به ظرفیت ذخیره سازی ۱۵ هزار تُن غلات ۱۲۰ میلیارد ریال ( ۶۴ میلیارد ریال از منابع دخلی و ۵۶ میلیارد ریال از تسهیلات بانکی) هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه سفر استاندار کردستان به شهرستان سقز همزمان ۱۲ طرح کشاورزی با اعتبار و هزینه ۳۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

رییس جهاد کشاورزی سقز در حاشیه این آیین اظهار داشت: این ۱۲ طرح کشاورزی شامل آبیاری تحت فشار در روستاهای « قشلاق رضا، خوشه دره، بدرآباد، آلکلو، تموغه، باغلوجه، مزره، قشلاق ملا و میرآباد » از جمله طرحهایی است که به مناسب هفته جهاد کشاورزی، به بهره برداری رسید.

صالح تیموری اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها ضمن پایداری در عرصه مشاغل ۵۴ شغل ایجاد می شود.

دیدار استاندار کردستان با خانواده شهدا و ایثارگران روستایی سقز

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در سفر به سقز همراه جعفر توان فرماندار ویژه شهرستان سقز با جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران در روستای "کوچک علیا" از توابع این شهرستان دیدار کرد.

زارعی کوشا با حضور در روستای کوچک علیا با طاهر حاتمی، جانباز، سارا قادر آذر، همسر جانباز متوفی ابراهیم محمودی و عبدالله خسروی، پدر شهید کمال خسروی دیدار و یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران ایران اسلامی را گرامی داشت.

عصر دوشنبه استاندار کردستان همراه با مدیران کل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون روستایی کردستان به شهرستان سقز سفر و علاوه بر افتتاح سه طرح کشاورزی با خانواده جانبازان و ایثارگران دیدار کرد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کردستان کشاورزی سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کردستان کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی کردستان کشاورزی سقز استاندار کردستان میلیارد ریال جهاد کشاورزی طرح کشاورزی شهرستان سقز ۱۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی