Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، محمد قویدل ضمن بیان این خبر افزود: مسابقه‌های قرآن ، عترت و نماز ، همه ساله در بخش فرهنگیان و دانش آموزان با استقبال بسیار خوبی در سطح مدارس همراه است و همواره در سال های گذشته موفقیت های قابل توجهی در این زمینه ها برای استان رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:: امسال نیز پس از برگزاری این مسابقه‌ها در مرحله مقدماتی، ۱۰ برگزیده (۵ آقا و ۵ خانم) به مرحله نهایی راه یافتند و در مرحله نهایی ، کبری درویشی در رشته حفظ ۱۰ جزء و زهره حیدری در رشته حفظ کل قرآن کریم، خانم قاسمی در رشته نهج البلاغه و آقای خلفانی در رشته حفظ کل قرآن کریم به مرحله کشوری راه یافتند.
قویدل اذعان داشت: از چهار فرهنگی اعزامی به هفتمین مسابقه‌های کشوری قرآن ، عترت و نماز، کبری درویشی از شهرستان پارسیان رتبه سوم حفظ ۱۰ جزء و زهره حیدری از منطقه جاسک رتبه چهارم کشوری در رشته حفظ کل قرآن کریم را از آن خود نمودند.
این مقام مسوول تصریح کرد: با حضوری شدن مدارس، فعالیت تربیتی و فرهنگی با همت مضاعف و ایجاد انگیزه و اشتیاق، بیش از پیش از سرگرفته می شود و به طور قطع با برنامه ریزی و مدیریت بهینه، در این مسیر شاهد توفیق روزافزون فرهنگیان و دانش آموزان این خطه از سرزمین ایران اسلامی در سطوح عالی خواهیم بود.

برچسب‌ها اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان قرآن کریم رشته حفظ قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در سومین بازی مرحله گروهی مقابل کویت قرار گرفتند و با پیروزی 4 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین مقتدرانه مسابقات راهی یک چهارم نهایی شوند.

ایران در این مرحله  ظهر روز آینده (چهارشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت. 

نشست هماهنگی این مسابقه ساعتی پیش برگزار شد و بر اساس تصمیمات اتحخاذ شده تیم ملی ایران در مصاف با قرقیزستان با پیراهن، شورت و جوراب سفید بازی خواهد کرد و حریف ایران در این مسابقه قرمزپوش می‌پوشد.

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان