Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:00:45 GMT

یک بازیکن جدید به تیم فوتبال استقلال پیوست

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۶۷۵۵

یک بازیکن جدید به تیم فوتبال استقلال پیوست

به گزارش خبرنگار مهر، پس از مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم فوتبال استقلال و حضور ریکاردو ساپینتو در این تیم، نقل و انتقالات آبی پوشان برای حضور در لیگ بیست و دوم هم آغاز شد که نخستین خرید رسمی آنها سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته سپاهان بود.

آبی پوشان در تازه ترین خرید خود امید حامدی فر بازیکن جوان و ۲۱ ساله تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را به خدمت گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که در پست هافبک بازی می کند به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال و با قراردادی دو ساله به جمع شاگردان ساپینتو اضافه شد.

کد خبر 5525316

منبع: مهر

کلیدواژه: امید حامدی فر تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو تیم ملی والیبال ایران تیم ملی تکواندو فدراسیون کشتی رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا یحیی گل محمدی لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

کد خبر 845187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • احضار بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری