Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ویژه دانش آموزانی است که نتیجه ارزیابی توصیفی آنان، «قابل قبول» و «نیاز به تلاش بیشتر»، بوده است.

وی ادامه داد: برای دانش آموزان دوره اول ابتدایی شامل پایه های اول، دوم و سوم، درس های فارسی و ریاضی در این طرح ارائه می شود.

قاسمی افزود: برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شامل پایه های چهارم، پنجم و ششم نیز درس های فارسی، ریاضی و علوم آموزش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری برای جبران افت تحصیلی در دانش آموزان مخاطب طرح است  تا آسیب‌های ناشی از افت تحصیلی به ویژه در دوره اول ابتدایی به حداقل برسد.

قاسمی افزود: در پایان دوره، ارزیابی توصیفی مجددی از دانش آموزان حاضر در طرح صورت خواهد گرفت.

به گفته معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  در زمان حاضر ۱۱۲ هزار دانش آموز در این استان در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند.

برچسب‌ها معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس زنجان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس زنجان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قمری با تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات عنوان کرد: از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ تاکنون تعداد ۲۷۵۶ ارجاعات دانش آموزی از مدارس به مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش مناطق و نواحی و مرکز مشاوره استان داشته‌ایم که ۳۵۲ مورد مرتبط با فوریت‌های روانی‌اجتماعی بوده است.

قمری افزود: موارد دیگر شامل ۹۶۷ مورد مشکلات تحصیلی و مشاوره تحصیلی و کنکور، ۸۹۰ مورد اختلالات یادگیری ۲۵۱ مورد افسردگی، ۶۲ مورد گفتار درمانی، ۸۷ مورد خدمات و مشاوره قبل از ازدواج و ۱۴۷ مورد مشاوره خانواده بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۳۵۲ مورد فوریت نیز پیگیری و به نهادهای برون سازمانی عضو ائتلاف نماد ارجاع داده شده است.

قمری گفت: آموزش و پرورش استان همدان ۲۰ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مستقل دارد که آماده خدمات دهی در نوبت صبح و عصر به دانش آموزان و والدین هستند. انتظار می‌رود مدیران مدارس اطلاع رسانی لازم را در مورد معرفی مراکز مشاوره و خط ۱۵۷۰ به دانش آموزان و اولیا داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: خط ملی نماد (۱۵۷۰) از ۸ صبح تا ۸ شب به صورت رایگان خدمات مشاوره تلفنی ارائه می‌دهد.

کد خبر 6063883

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی
  • اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان