Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:45:19 GMT

مدیرکل ثبت احوال: نرخ تولد در مهاباد افزایشی شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۶۹۵۰

مدیرکل ثبت احوال: نرخ تولد در مهاباد افزایشی شد

به گزارش ایرنا، محرم اکبرپور عصر دوشنبه در دیدار با فرماندار مهاباد افزود: از ابتدای امسال تاکنون شاخص‌های ثبت و احوالی مهاباد مثبت ارزیابی شده و شاهد افزایش ولادت در این شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: همچنین در بخش مرگ و میر نیز طی سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه شاهد کاهش ۸.۴ درصدی هستیم.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی در خصوص آمار تهیه و توزیع کارت ملی شهروندان مهابادی گفت: تاکنون از مجموع ۱۹۴ هزار و ۸۵۵ ثبت نام  کارت ملی تاکنون برای ۱۷۳ هزار و ۷۷۳ نفر کارت ملی صادر شده و مابقی هم در حال تهیه و تحویل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه اظهار کرد: دریافت هرچه سریع تر کارت ملی با توجه به نیاز مکرر مردم به این مدرک یکی از مطالبات شهروندان است که امیدواریم در آینده نزدیک تمام درخواست کنندگان صاحب کارت ملی هوشمند شوند.

مهاباد با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها مهاباد سازمان ثبت احوال كشور آذربایجان غربی مرگ و میر تولد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد سازمان ثبت احوال كشور آذربایجان غربی مهاباد سازمان ثبت احوال كشور آذربایجان غربی مرگ و میر تولد کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد

آیین عملیات ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی امروز به صورت نمادین ۳۲۷ قطعه زمین به تعاونی کارکنان جهادکشاورزی در شهر مهاباد واگذار شد.

هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی در این مراسم، گفت: واگذاری زمین و تامین مسکن کارکنان جهادکشاورزی یکی از اولویت‌های وزارتخانه بوده که در راستای طرح جهش تولید مسکن ملی اجرایی شده است.

وی افزود: توجه به معیشت و مسکن کارکنان در دستور کار وزارت‌خانه قرار دارد و کارکنان جهاد که جزو حداقل بگیران کارمندان دولتی هستند با واگذاری زمین در قالب تعاونی صاحب مسکن خواهند شد.

خسرو شهبازی مدیرکل سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی هم در این مراسم، گفت: فرم جیم بیش از ۸۰ درصد کارکنان سازمان در این استان سبز است که نشان می‌دهد تاکنون از هیچ خدمات دولتی در حوزه زمین و مسکن استفاده نکرده اند.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی عملیات ساخت مسکن کارکنان کشاورزی در سه شهر مهاباد، خوی و شوط به طور همزمان انجام شده، گفت: در قالب این ۳ طرح حدود ۳۲۷ قطعه زمین واگذار شد که باید از تلاش سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی تشکر کنیم.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در این مراسم، گفت: واگذاری زمین با هدف ساخت منزل برای کارکنان دولت یکی از کار‌های شایسته دستگاه‌ها برای خانه‌دار شدن نیرو‌ها و کارکنان دولت است.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار نفر برای ساخت مسکن در مهاباد متقاضی هستند، افزود: اهدای اراضی از طریق این طرح‌ها و همچنین الحاق آنها به محدوده شهر و روستا با هدف تامین زمین برای ساخت‌وساز مسکن مردم در دستور کار قرار دارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی
  • ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در آذربایجان‌غربی ثبت شد