Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:36:33 GMT

انهدام باند ۳ نفره سرقت از منزل در سیریک

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۷۴۲۲

انهدام باند ۳ نفره سرقت از منزل در سیریک

فرهاد چراغی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

چراغی افزود: پس از بررسی اولیه از منازل سرقت شده مشخص شد سارقان با شیوه‌های مختلف به منازل ورود کرده و پس از اطمینان از خالی بودن آن‌ها اقدام به سرقت وسایل قیمتی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان، سرانجام سارقی سابقه‌دار در این زمینه شناسایی و با انجام عملیاتی هدفمند در مخفی گاهش دستگیر شد.

چراغی با اشاره به اعتراف سارق به هفت فقره سرقت از منازل مسکونی با مشارکت ۲ نفر دیگر از همدستانش و فروش اموال سرقتی به فرد مالخر، گفت: در ادامه این عملیات، دیگر اعضای این باند سرقت نیز شناسایی و هر یک در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ضمن تاکید به شهروندان نسبت به نصب دوربین مداربسته در واحدهای ساختمانی و مغازه، خاطرنشان کرد: معمولاً سارقین و افراد سودجو به محل هایی که به دوربین مداربسته مجهز نیستند دستبرد می زنند، پس همین جا تاکید می کنم که افراد واحدهای مسکونی و مغازه های خود را با دوربین مداربسته مجهز و ایمن کنند.

چراغی با اشاره به اینکه تابستان فصل مسافرت است، بیان کرد: معمولاً مردم در فصل تابستان فرصت بیشتری پیدا می کنند که به مسافرت بروند، پس از این رو افراد سارق هم از این فرصت استفاده می کنند که به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 5525349

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی هرمزگان کشف سرقت بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل شیراز مواد مخدر قوه قضاییه سنندج مشهد خراسان رضوی آمار کرونا ایلام گرد و غبار هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور