Web Analytics Made Easy - Statcounter

میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه در جریان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی این کشور گفت: ورزش جهانی بدون روسیه می‌تواند وجود داشته باشد، اما کشتی جهانی بدون داغستان، اوستیا، چچن، تیوا، کراسنویارسک و سایر مناطق روسیه نمی‌تواند توسعه یابد.

اواسط اسفندماه سال گذشته اتحادیه جهانی کشتی به دلیل حمله روسیه به اوکراین و پس از محرومیت‌های گسترده این کشور در رشته‌های مختلف ورزشی، کشتی گیران، مربیان و داوران روسیه و بلاروس را از حضور در کلیه رقابت‌های بین المللی کشتی محروم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه جهانی همچنین، میزبانی روسیه و بلاروس را در تمامی رقابت‌های بین المللی لغو کرد.

قهرمان کشتی جهان و المپیک گفت: ما وظایف بسیار مهمی در توسعه داریم. از ورزش، توسعه کشتی، که در آینده نزدیک در مورد آن تصمیم خواهیم گرفت. من متقاعد شده ام که مسابقات قهرمانی امروز نه تنها به عنوان انگیزه‌ای برای توسعه کشتی، نه تنها انتخاب یک تیم بزرگ، بلکه برای اولین بار خواهد بود. گام به بازی‌های المپیک، جایی که معتقدم در آن شرکت خواهیم کرد.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود و متولیان کشتی روسیه در تلاش هستند تا در این پیکار‌ها نمایندگان خود را به میدان بفرستند. هر چند روسیه از قدرت‌های سنتی کشتی در جهان است و غیبت کشتی گیران روس در سطح کیفی رقابت‌های کشتی تاثیر زیادی خواهد داشت، اما باید دید مسئولان اتحادیه جهانی در نهایت چه تصمیمی را خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان با حضور چهارهزار و ۳۰۰ ورزشکار از یکشنبه گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی شهر همدان آغاز شده است که در پایان این رقابت‌ها همدان با ۴ نشان طلا قهرمان شد و تهران و کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی همدان، از فردا تا ۶ اردیبهشت بانوان با هم رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • موزه تخصصی تخت جمشید توسعه می‌یابد
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان