Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@14:18:04 GMT

کاهش 15 درصدی ثبت ازدواج در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۷۸۸۱

کاهش 15 درصدی ثبت ازدواج در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ثبت احوال خراسان رضوی، محمد نخعی مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی، اظهار کرد: طی سه ماهه نخست سال گذشته، ۱۵ هزار و ۳۱۹ مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده است که این تعداد طی سه ماه نخست ۱۴۰۱، معادل ۱۲ هزار و ۹۱۳ مورد بوده است.

وی ادامه داد: در همین بازه زمانی ثبت آمار طلاق نیز در این استان با رشدی چهار و نیم درصدی، معادل پنج هزار و ۸۲ مورد بوده که ۲۱۸ مورد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: در بهار ۱۴۰۱، اجرای مهریه چهار هزار و ۸۰۱ مورد به ثبت رسیده است که این تعداد حدود ۶ و نیم درصد نسبت به بهار ۱۴۰۰ افزایش داشته است.     

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: ثبت احوال مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب صبح پنج شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: ۴ هزار و ۱۲ طرح خود اشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجرا شده است که برای ۴ هزار و ۲۳۵ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا ۴ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و ۸۹۲ طرح در روستا و تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ طرح در شهر اجرا شده است.

عرب با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت‌حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است افزود: تعداد یک هزار و ۴۹۶ طرح توسط زنان و تعداد ۲ هزار و ۵۱۶ طرح توسط آقایان در سطح استان اجرا شده است.

کد خبر 6081721

دیگر خبرها

  • چرایی شکست قانون حمایت از فرزندآوری؛ آما و ارقام چه می‌گوید؟
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • چرا قانون حمایت از فرزندآوری منجر به کاهش جمعیت شد؟
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی
  • چهار قلو زایی یک گاو در نیشابور