Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعدالله نصیری قیداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان این که مراسم جشن دانش‌آموختگی سال ۱۴۰۱ دانشگاه شهید بهشتی برای ۱۹۰۰ دانشجوی این دانشگاه، ششم و هفتم تیرماه ۱۴۰۱ در این دانشگاه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم در سه نوبت که شامل علوم انسانی، علوم مهندسی و علوم پایه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به این که معاونت فرهنگی دانشگاه مسئول برگزاری این جشن بوده است، افزود: این فضا بسیار ارزشمند است که شاهد زحمات چندین ساله خود در این مراسم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مانند کشاورزی که ماه‌ها برای یک محصول زحمت می‌کشد و وقتی که زمان برداشت محصول فرامی‌رسد، خوشحال است. ما هم امروز محصول دانشگاه را برداشت می‌کنیم.

نصیری افزود: دانشجویان پس از چند سال دوری از دانشگاه به دلیل کرونا، امروز به دلیل جشن فارغ‌التحصیلی در دانشگاه حاضر شده‌اند، پر بودن صندلی‌های ۷۵۰ نفری سالن همایش با دانشجویان بسیار مسرت‌بخش است.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی بر ضرورت افزایش نشاط در دانشجویان تاکید کرد و گفت: جوانان باید شاد باشند و بخندند، به خصوص امروز که زمان فارغ‌التحصیلی آن‌هاست. چنین روزی در ذهن فارغ‌التحصیلان برای همیشه خواهد ماند.

وی در پایان با بیان این که فارغ التحصیلان باید وارد جامعه شوند و در اداره و مدیریت جامعه مشارکت کنند، اظهار کرد: دانشجویان نیازمند این بینش هستند که هرگز از تحصیل فارغ نشوند؛ چون زندگی سراسر آموزش و یادگیری است.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1145802 برچسب‌ها فارغ التحصیلان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فارغ التحصیلان دانشگاه شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

کد خبر 845374 برچسب‌ها خبر ویژه احمدی نژاد

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان