Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت جواهر سازی بریتانیایی اقدام به ارزش گذاری بر روی جام های باشگاه اروپایی کرده است. 

معمولا درمورد ارزش بازیکنان و باشگاه ها صحبت می شود، اما درمورد ارزش جام ها صحبت نمی شود. تا به حال از خود پرسیده اید که مثلا قیمت جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ جزیره چقدر است؟ شرکت جواهر سازی F.HINDS که قدمتی 166 ساله دارد، نکات جالبی را در مورد با ارزش ترین کلکسیون های باشگاهی اروپا منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفداری| به نقل از وبسایت FHINDS، جام قهرمانی جام حذفی آلمان بیش از 89 هزار پوند ارزش دارد و جام قهرمانی بوندسلیگا بیش از 44 هزار پوند و دلیل اصلی این ارزش، به خاطر سنگ های قیمتی موجود در این دو جام است، در حالی که همه جام ها خارج از آلمان، کم تر از 10 هزار پوند ارزش دارد. ارزش جام لیگ برتر کمی بیش از 7 هزار پوند و لیگ قهرمانان اروپا کمی بیش تر از 3 هزار پوند.

شش گانه سال 2020 بایرن مونیخ، مبلغی حدود 150 هزار پوند دیگر را به موزه بایرن مونیخ افزود، در حالی که ارزش کل جام های آرسنال کمتر از شش گانه بایرن مونیخ است. لازم به ذکر است که این ارزش گذاری، تنها مربوط به قیمت خود جام ها است و هیچ ربطی کیفیت و سطح مسابقات ندارد. 

به دلیل وجود دو جام گران قیمت در فوتبال آلمان و فتح چندین باره آن توسط بایرن مونیخ کلکسیون آنها سه میلیون و سی صد و پنجاه و سه هزار و هشت صد و هشت پوند (3.353.808£) ارزش دارد در حالی که کلکسیون تیم دوم، یعنی رئال مادرید به دلیل ارزان تر بود جام ها تنها چهار صد و هفتاد هزار و پانصد و هشتاد و سه پوند (470.583£) ارزش دارد. جدول زیر، با ارزش‌ترین کلکسیون های باشگاهی در اروپا را نشان می دهد. 

 

نام باشگاه تعداد جام ارزش کلکسیون 
1- بایرن مونیخ  81 3.353.808 پوند 
2- رئال مادرید  94  470.583 پوند
3- بارسلونا  95  427.718 پوند
4- یوونتوس  69  331.402 پوند
5- منچستر یونایتد  66  230.376 پوند
6- آث میلان 49  218.866 پوند
7- اینتر میلان 42  198.132 پوند
8-لیورپول 66  186.137 پوند
9- آتلتیکو مادرید 33  175.481 پوند
10- آرسنال 47  127186 پوند
نگاهی به ارزش جام های فوتبال باشگاهی در اروپا 

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ هزار پوند جام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)