Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بنا به پیشنهاد سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه پاسداران چهارمحال و بختیاری، و با حکم سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سرهنگ دوم پاسدار احسان ربیعی فرادنبه به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان منصوب شد.

ربیعی پیش از این جانشین ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان و همچنین به مدت چهار سال مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین فرماندهی حوزه‌های مقاومت بسیج امام سجاد(ع) فرادنبه و حوزه بسیج امام علی(ع) بروجن را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان گفت: مردم ولایت مدار قوچان ۱۰۶۶ شهید را تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند و ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان باهمکاری و همیاری این مردم توانسته است اقدامات فعالیت‌های قابل توجهی در زمینه فرهنگی اجتماعی محرومیت زدایی داشته باشد.

سرهنگ پاسدار مرتضی نظری  با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در سال ۱۴۰۲ گفت: در حوزه محرومیت زدایی ۳۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۶ میلیارد ریال ۲۷۰۰ بسته به مناسبت شب یلدا به ارزش ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال همچنین ۲ میلیارد ریال لوازم تحریر و البسه به مناسبت ایام در بین جامعه هدف توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان افزود: در راستای ترویج ازدواج آسان ۹۷ سری جهیزیه به ارزش ۲۳ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال با همکاری و مشارکت خیرین شهرستان قوچان به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شد.

نظری گفت: سال گذشته دو نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف صادرات محصولات تولیدی شهرستان برگزار شد که یک مورد آن در شهر مرزی باجگیران بوده است. همچنین ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زدایی به متقاضیان در این شهرستان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان افزود: در حوزه سازندگی همکاری خوبی با دستگاه‌ها و ادارات دولتی شهرستان قوچان داریم؛ کاشت ۱۳۸ هزار اصله نهال توسط پایگاه‌های بسیج در مختلف شهرستان برگزاری ۱۱۵۰۰ روز نفر اردوی جهادی در ۲۲ روستا و اجرای طرح ارتقای محصولات راهبردی و دام سبک مهمترین اقدامات این حوزه در سال گذشته است.

سرهنگ نظری با اشاره به اهمیت و جزئیات اجرای طرح ارتقاء محصولات راهبردی و دام سبک در این شهرستان هم افزود: ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان قوچان که زیر کشت محصولات راهبردی است؛ همچنین ۹۰ هزار دام سبک زیرپوشش این طرح قرار دارند که دستاورد‌های خوبی نیز برای مردم داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگی گفت: در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ۱۷ یادواره‌های شهدا به هزینه ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در نقاط مختلف این شهرستان برگزار شد که جامعه هدف ۱۵۵۰۰ نفری را تحت پوشش قرار داد؛ ۱۳ برنامه آبروی محله با حضور ۱۴ هزار مخاطب نیز برگزار شده است و با هدف تکریم خانواده شهدا ۱۲۵ یادواره خانگی شهید برگزار شد.

سرهنگ پاسدار نظری گفت: برنامه‌ریزی‌ها و مقدمات کنگره ملی شهدای شهرستان قوچان در حال اجراست و در راستای تولید محتوا و تولید اثر‌های فرهنگی تاکنون ۳ مستند شاخص تولید و در شبکه‌های استانی پخش شده است.

وی افزود: در حوزه اجرای برنامه‌های مذهبی اعزام ۱۳۰ نفر با اعتبار یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جهت شرکت در مراسم سالگرد امام راحل و اعزام ۲۵۸ زائر با اعتبار ریالی ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون به راهیان نور و ۲۰۷ مورد اردوی سیاحتی و زیارتی توسط پایگاه‌های بسیج شهرستان قوچان انجام شده است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است