Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه تولید گرافن استرالیا GMG اعلام کرد که این شرکت خط تولید باتری‌های آلومینیوم یون گرافن خود را در قالب سلول کیسه‌ای راه‌اندازی کرده و اولین سلول‌های کیسه‌ای باتری‌های یون آلومینیوم-گرافن را ساخته است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه تولید گرافن استرالیا (GMG اعلام کرد که این شرکت خط تولید باتری‌های آلومینیوم یون گرافن خود را در قالب سلول کیسه‌ای راه اندازی کرده است و اولین سلول‌های کیسه‌ای باتری‌های یون آلومینیوم-گرافن را ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با اضافه شدن تجهیزات سلول کیسه‌ای به کارخانه آزمایشی و تولید آزمایشی موجود، GMG اکنون مرکز توسعه باتری خود را عملیاتی کرده است تا امکان ارائه این فناوری را برای کاربرد‌های مختلف فراهم کند.

کریگ نیکول، مدیر عامل و مدیرعامل GMG، اظهار داشت: «راه‌اندازی تجهیزات تولید سلول کیسه‌ای ما نقطه عطف مهم دیگری برای GMG است. این توانمندی به ما امکان می‌دهد از تجربه‌ای که قبلاً با توسعه سلول سکه‌ای به دست آورده‌ایم استفاده کنیم تا راه‌های فناوری خود را به یک پایگاه کاربردی بسیار گسترده‌تر باز کنیم. بیشتر علاقه مشتریان در توانایی ما برای تولید سلول کیسه‌ای نهفته است که می‌توان آن را در طیف وسیعی از محصولات نهایی از لوازم شخصی و صنعتی گرفته تا باتری‌های شبکه‌ای و خودرو‌های برقی یافت.»

نیکول گفت: «داشتن مرکز توسعه باتری کاملاً مجهز و پرسنل توانمند، توانایی ما را برای نوآوری مشترک با شرکای که همچنان علاقه به نتایج عملکرد اولیه و پتانسیل باتری‌های G+AI ابراز می‌کنند، افزایش می‌دهد.»

با توجه به نمونه‌های اولیه تجاری موفق و تصمیم نهایی سرمایه‌گذاری، GMG قصد دارد یک مرکز تولید اولیه باتری‌های سلولی سکه‌ای تجاری G+AI را بسازد و به دنبال آن اولین تولید و فروش باتری‌های G+AI با توسعه باتری‌های G+AI انجام شود.

GMG یک شرکت فناوری پاک است که به دنبال ارائه راه‌حل‌های صرفه جویی در انرژی و ذخیره انرژی است که توسط گرافن انجام می‌شود.

GMG یک فرآیند تولید اختصاصی برای تجزیه گاز طبیعی (به عنوان مثال متان) به عناصر آن، کربن (به عنوان گرافن)، هیدروژن و برخی گاز‌های هیدروکربنی دیگر ایجاد کرده است. این فرآیند، گرافن با کیفیت بالا، کم هزینه، مقیاس‌پذیر، «تنظیم‌پذیر» و کم/بدون آلاینده، مناسب برای استفاده در فناوری‌های پاک و سایر کاربرد‌ها تولید می‌کند. تمرکز این شرکت در حال حاضر کاهش ریسک و توسعه قابلیت‌های افزایش مقیاس تجاری و برنامه‌های کاربردی بازار امن است. آزمایش‌ها نشان می‌دهد که باتری‌های یون آلومینیوم-گرافن قابلیت شارژ دو برابر بیشتر از باتری‌های لیتیوم یون فعلی را داشته و در عین حال عمر و چگالی انرژی بالاتر دارند. این باتری‌ها دارای تعداد بیشتری چرخه شارژ/دشارژ را انجام داده، بدون این که عملکرد آن‌ها کاهش یافت. همچنین بازیافت آن‌ها راحت‌تر است و باعث کاهش نشت فلزات مضر در محیط می‌شود. باتری یون آلومینیوم با الکترود‌های گرافن می‌تواند بازار باتری‌های قابل شارژ موجود را در اختیار بگیرد. در تولید باتری‌های یون لیتیوم مواد شیمیایی ویژه‌ای استفاده می‌شود که می‌توانند به محیط‌زیست آسیب برسانند. این پروژه دارای پتانسیل واقعی برای ارائه گزینه مناسب‌تر و سازگار با محیط‌زیست در بازار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گرافن سلول باتری آلومینیوم باتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسکین زانو درد با روغن کرچک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️روغن کرچک می تواند بسیاری از مشکلات را تسکین دهد زیرا خاصیت ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچی دارد. روغن کرچک به طور موضعی برای درمان انواع بیماری های دردناک مانند آرتروز، سیاتیک و کمردرد استفاده می شود.

روغن کرچک برای درد زانو چقدر موثر است؟
معمولا روغن کرچک در درمان درد های مفصلی، سیاتیک و درد زانو به صورت موضعی استفاده می شود تا به تسکین درد کمک کند. بدین منظور می توانید کمی از روغن کرچک را گرم کرده و آن را مستقیما به مفصل زانو بمالید یا می توانید پک روغن کرچک تهیه کنید.

برای ساخت یک پک (بسته بندی) روغن کرچک به چه نیاز دارید؟
روغن کرچک با کیفیت (ترجیحا روغن فشرده سرد و زرد کم رنگ)
یک پد گرم یا بطری آب گرم
باند پلاستیکی، نوار سلفون، ورق پلاستیکی، یک عدد گیره
سه تکه پنبه یا پشم ۳۰ سانتی متر مربع که کل زانو را بپوشاند
یک عدد حوله قدیمی

نحوه آماده سازی پک روغن کرچک
ابتدا پارچه ای را برداشته و در آب گرم بخیسانید و مقداری روغن کرچک را بر روی آن بریزید اما مراقب باشید که روغن از پارچه چکه نکند. سپس پارچه را روی زانویی که درد می کند قرار داده و باندی دور زانو بپیچید.
برای پیشگیری از ریختن روغن به طرفین سلفون نیز روی باند بپیچید.
روش دیگر نیز استفاده از حوله ای قدیمی برای پیشگیری از نشت روغن است و سپس به مدت  شش تا هفت ساعت صبر کنید.
این پک روغن کرچک درد زانو را به مدت طولانی تسکین می دهد.

 پک روغن کرچک چگونه عمل می کند؟
معمولا پک روغن کرچک تعداد لنفوسیت ها را افزایش می دهد. سلول T نوعی لنفوسیت است که به افزایش ایمنی سلول ها کمک می کند. پک روغن کرچک تعداد سلول های T را به مدت ۲۴ ساعت افزایش می دهد. لنفوسیت ها معمولا از بدن دفاع می کنند و در برابر عوامل بیماری زا و سموم، آنتی بادی ایجاد می کنند.
سلول های T نوعی سلول هستند که برای دفع بیماری ها طراحی شده اند. سلول T ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و حتی در بعضی موارد سلول های سرطانی را شناسایی کرده و از بین می برد. پک روغن کرچک باعث بهبود جراحات وارده می شود و فقط باید توجه کنید که روغن کرچک را بر محل درد اعمال کنید.

دیگر خبرها

  • سلاجقه در پاسخ به قدس آنلاین / پسروی آب خزر در محدوده طبیعی و عادی است
  • سلاجقه در پاسخ به قدس آنلاین/پسروی آب خزر در محدوده طبیعی و عادی است
  • تسکین زانو درد با روغن کرچک
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • شارژ مجدد باتری پهپادها در حین پرواز / طول عمر پهپادها با سلول‌های خورشیدی پروسکایت
  • کیسه تخلیه مورد استفاده در جراحی لاپاراسکوپی تولید شد
  • طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان
  • تولید و بازیافت پلاستیک به نفع مردم یا محیط زیست؟ + فیلم
  • تولید و بازیافت پلاستیک به نفع مردم یا محیط زیست؟