Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دستگاه دیپلماسی باید در چارچوب قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مذاکرات را دنبال کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستگاه دیپلماسی باید دقت داشته باشد که مذاکرات باید در چارچوب قانون اقدام راهبردی که مصوب مجلس است صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از غرب و آمریکا تضمین گرفته شود تا مانند سری قبل یکباره از توافق خارج نشده و تصمیم‌های جدیدی علیه ما اعمال نکنند.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر امروز به نوعی با ما ابراز همدردی می‌کنند به خاطر شرایط جنگ اوکراین و شکرآب شدنشان با عربستان سعودی است در دوره گذشته دستگاه دیپلماسی فریب لبخند را خورد. مراقب باشید که در این دوره فریب ابراز همدردی را نخورید. مذاکره انجام شود اما بدانید که آمریکا همان آمریکا است. انتظار می‌رود به نوعی مذاکره صورت گیرد که مصوبات برجام تکرار نشود و ما بعدا بفهمیم که چه کلاهی بر سرمان رفته است.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: چرا رتبه‌بندی معلمان ابلاغ نمی‌شود؟ چرا نمی‌خواهیم رضایت معلمان در این شرایط جلب گردد؟ انتظار داریم تا حقوق معلمان استیفا گردد.

وی در ادامه در تذکری به وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد: عدالت در توزیع پزشکان وجود ندارد مردم و بیماران چه گناهی کردند؟ انتظار داریم وزارت بهداشت به عدالت در توزیع پزشک توجه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی برجام دستگاه دیپلماسی وزارت بهداشت محمدرضا صباغیان مجلس شورای اسلامی دستگاه دیپلماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبداله چولکی افزود: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آنها از طریق فضای مجازی در سطح کشور می‌کنند، پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات، پلیس کارگاه‌هایی را در این رابطه در یکی از استان‌های غربی شناسایی و توقیف کرد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات به دست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان جهت تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل: ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی‌های مهارت فنی و حرفه‌ای، هولوگرام و امهار مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام سریع پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری متهمان منجر به عقیم ماندن اهداف آنان شد، تصریح کرد: ۳ نفر از متهمان اصلی دستگیر شدند که در بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی معترف و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه تصویب مجازات‌های سنگین و بازدارنده باعث پیشگیری از وقوعات مشابه می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص کارگاه‌های جعل اسناد و تولید کالای تقلبی جهت بررسی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

وی ضمن هشدار به شهروندان تاکید کرد: مراقب باشید در دام جاعلان و کلاهبردارانی که مدعی اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی هستند گرفتار نشوید زیرا صدور این کارت‌ها به صورت مکانیزه، متمرکز و توسط مراجع رسمی انجام می‌شود و با یک استعلام ساده از سازمان مربوطه، جعلی بودن کارت‌های متفرقه مشخص می‌شود.

کد خبر 6085363

دیگر خبرها

  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • تمهیدات حفاظتی کنکور اعلام شد | والدین داوطلبان مراقب باشند فریب نخورند | وسایلی که تا ۱۰ سال مجازات محرومیت از کنکور دارد
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها با این کار فقط جنگ را طولانی می‌کنید