Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه بانک‌ها در شرایط سخت اقتصادی همکاری لازم را با مردم جهت ارائه تسهیلات ندارند.

به گزارش ایران اکونومیست، رمضانعلی سنگدوینی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: بانک‌ها در این شرایط که مردم به شدت تحت فشار هستند برای ارائه تسهیلات با مردم همراهی نمی‌کنند، لازم است که شما دستور قاطعی برای کمک به مردم در این شرایط خاص صادر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده گرگان در ادامه اظهار کرد: گرانی اقلام مصرفی و اجاره‌بهای مسکن، مردم و به ویژه قشر ضعیف جامعه را به شدت اذیت می‌کند لازم است جلسه مشترکی بین مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور تشکیل شود تا راه‌حلی برای مشکلات پیدا گردد. بخش اعظمی از مطالبات کلزاکاران و گندمکاران پرداخت شده و انتظار می‌رود تا هفته آینده مابقی مطالبات نیز پرداخت شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تسهیلات ، مجلس یازدهم ، استانی سیاسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تسهیلات مجلس یازدهم استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند

بنا به این گزارش، داوود منظور امروز (سه شنبه) در نشست خبری مشترک با سخنگوی اقتصادی دولت با یادآوری اینکه قانون برنامه هفتم در سال گذشته پس از ارائه لایحه از سوی دولت، در مجلس تصویب شد، اظهار کرد: پاره ای از اختلاف‌نظرها بین شورای نگهبان و مجمع تشخیص، هیئت عالی نظارت و مجلس شورای اسلامی باقی بود که بخش عمده‌ای از آن‌ها تا پایان سال رفع شد و امیدوارم بخش کوچک باقیمانده نیز در روزهای آینده نهایی شود تا در ابتدای سال جاری، قانون برنامه پنج ساله پیشرفت را رسما دریافت و شروع کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های قانون برنامه هفتم توسعه، گفت: این تغییرها به دلیل پیشرفت و رشد اقتصادی بالا در پنج سال آینده است که بعد از ابلاغ قانون، ظرفیت‌های جدید و تغییر رویکردها در برنامه هفتم نسبت به برنامه‌های گذشته را تبیین خواهیم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: محتوای برنامه هفتم در بودجه سال ۱۴۰۳ لحاظ شده است؛ یعنی آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تغییر کرده و بودجه دو مرحله‌ای شده است؛ به نحوی که دولت در زمان بندی لازم هر دو بخش را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • تشریح ابعاد لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها | این تعطیلی در چه صورتی لازم‌الاجراست؟
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ انتقاد شدید روسیه از استاندارد دوگانه کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود
  • تصمیمات لازم برای واکنش به اقدامات احتمالی اسرائیل در شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده است
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند